EuroCompany, vodeći proizvođač orašastih plodova, suhog voća i zdravih snackova, pokreće kampanju „Grickaj i doniraj za zeleniju Hrvatsku“ s ciljem pomoći u pošumljavanju opožarenih područja.
Građani su ogorčeni
Nova pravila za stanare, uvodi se još jedan namet: "Nema te sile koja će reći da mi to moramo plaćati"
Nazire se kraj trakavice
Opasna grdosija pred hrvatskom obalom: "Može doći do ekološke katastrofe"
DHMZ
Vraća se snijeg? Pogledajte temperature po gradovima
U suradnji s projektom Boranka.hr, EuroCompany će donirati sredstva kojima će se omogućiti sadnja 5000 stabala na opožarenim područjima .
Kampanja je dio najveće volonterske akcije pošumljavanja u Hrvatskoj, organizirane od strane Saveza izviđača Hrvatske, uz podršku Hrvatskih šuma i Hrvatske gorske službe spašavanja. Cilj je obnoviti šume koje su stradale u požarima.
Kako možete sudjelovati?
✔️ Kupnjom EuroCompany Family Pack proizvoda s oznakom kampanje – apliciranom lentom s obavijesti o kampanji – izravno pridonosite obnovi šuma.
✔️ Kampanja traje od 15. ožujka do 30. travnja 2025. ili do isteka zaliha.
PR
(Foto:
PR)
Spoj zdravlja i brige za prirodu
Kampanja „Grickaj i doniraj za zeleniju Hrvatsku“ potiče svjesno konzumiranje zdravih snackova koji istovremeno doprinose obnovi prirode. Svaka kupljena vrećica proizvoda s oznakom kampanje znači korak bliže zelenijoj budućnosti.
Zaposlenici EuroCompany-a u akciji pošumljavanja
Osim financijske potpore, zaposlenici EuroCompanyja aktivno će sudjelovati u sadnji stabala. Svojim osobnim angažmanom pridružit će se volonterima u vraćanju zelenila opožarenim područjima, pokazujući time da se cijela tvrtka, zajedno s potrošačima, uključuje u stvaranje bolje i zdravije budućnosti.
Kupnjom EuroCompany Family Pack proizvoda s oznakom kampanje GRICKAJ I DONIRAJ ne samo da uživate u zdravim snackovima, već pomažete posaditi nova stabla u opožarenim područjima. Zajedno obnavljamo šume i stvaramo bolju budućnost, za zeleniju Hrvatsku!
Pridružite se i budite i Vi dio pozitivne promjene!
Više informacija na linku.
PR
(Foto:
PR)