Iako bez konja, kršni su momci iz Cetinske krajine malo koga ostavili ravnodušnim. "Osjećamo se super, pogotovo kad vidimo ove naše ljude iz Cetinske krajine. Objašnjavaju ljudima tko smo mi i kako se oni ponose nama", kazao je Ivica Filipović, alajčauš.
Pročitajte i ovo
MI NISMO ISTI
Ministar turizma u Saboru napao IDS: "Vi zastupate rentijere, a mi smo objavili rat rentijerstvu"
Turizam sreće
Ova balkanska zemlja postala je hit destinacija: Milijuni dolaze po nove zube ili ljepše grudi
Ponosno i silovito koračali su sinjski momci i alkari. Ostavili su trag u memoriji mobitela slučajnih prolaznika, ali i ubrzali bilo Hrvata koji kruh zarađuju u Münchenu. "Neopisiv je osjećaj vidjeti ovakvo nešto u ovome gradu, tisuću kilometara od kuće, jednostavno neopisivo", kazao je Mirko Omrčen i dodao da mu srce trenutno iskače. Zrinka Mastelić rekla je kako je lijepo vidjeti ovdje nekoga iz domovine.
"Ja bih rekao da je to kao nogometaš na svjetskom nivou, kad se stavi u mikrolokaciju Sinja, to je nama neizmjerna čast", kazao je ponosno alkar Mario Šušnjara.
Da je sinjska alka vrijedna nematerijalna kulturna baština, dokazuje i oznaka UNESCO-a. Sinjski turistički djelatnici intenzivno rade na njezinoj još jačoj promociji. "Planira se i u Pariz, i to izlaganje bit će veličanstveno kao i ovo u Münchenu", rekla je Monika Vrgoč, direktorica TZ-a Sinj.
Voditeljica ispostave HTZ-a u Münchenu Nera Miličić rekla je kako je dan ranije dogovorena i suradnja s vitezovima Kaltenberg, a "bio je i princ od Bavarske sa sinjskim alkarima". I kaže - i to je dokaz da su Sinjani u Münchenu pogodak u sridu!
Ako se gosti odluče u Dalmatinsku zagoru, poručuju domaćini, dobrodošli su: "Sinj je toliko velikog srca da će primiti svakog gosta, neće ostati ni žedan ni gladan", poručio je Ivo Vukasović, alkarski harambaša.
U Münchenu je bio i čelni čovjek Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji je kazao kako je njemačko tržište i dalje najvažnije za hrvatski turizam te da smo lani bilježili više od tri milijuna dolazaka.
Dodao je i da HTZ na ovakvim sajmovima nastoji promovirati sve hrvatske turističke regije te ustvrdio kako smatra da Hrvatska ide ukorak s modernim trendovima, a što, veli on, potvrđuje i činjenica da se glavna sezona sve više rasteže na pred i posezonu, kada se bilježi sve veći broj dolazaka. "Polako idemo prema cilju da turizam u Hrvatskoj bude cijele godine", rekao je Staničić.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr