Tikvica, cvjetača, tek ubrana blitva i još 100 vrsta povrća Marica Jakoliš ekološki uzgaja na 8 hektara. 'Ja i ne znam drugačije, nego ekološki. Znači, sve je čisto ekološki', kazala je. No, ekološki pristup i vrijedne ruke nisu dovoljni. Plasman proizvoda na tržište teško ide bez kvalitetnog oglašavanja.
Pročitajte i ovo
Udar na budžet
Cijene voća i povrća eksplodirale: Nekima je cijena u mjesec dana porasla i više od 50 posto
'Pipaj, ali nježno'
MARKETING I NA TRŽNICAMA 'Velika je filozofija u ovo vrijeme nekom uzeti 10 kuna iz džepa'
'Ponekad je potrebno dosta i financija da bi se oglašavali, a u to većina od nas i ne može puno toga uložiti', objašnjava Marica. Zato će proizvođačima pomoći udruženje agencija za tržišno komuniciranje, koje će izabrati 15 najboljih ekoloških projekata u Hrvatskoj i pružiti im besplatnu uslugu oglašavanja.
>> Doživjeli smo i to: Voće i povrće skuplje je od mesa!
'Agencije na neki način ulažu svoje znanje i trud u to besplatno za proizvođače kako bi predstavili važnost toga čime se bavimo za nekog tko to ne može platiti', kazao je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e.
Član žirija Domagoj Račić je pak kazao kako žele pomoći onima kojima marketinška usluga može dati iskorak ka tržištu. 'Znači, da već postoji određena kvaliteta i količina i da postoji tržišni potencijal', dodao je.
A iskoristivost punog potencijala kod nas je daleko od idealnog. U Hrvatskoj je registrirano 1.528 ekoloških proizvođača koji obrađuju 31.900 hektara, a to je samo 2 i pol posto korištenog zemljišta.
'Zelena ideja' trebala bi pomoći i većoj prisutnosti ekološkog voća i povrća na tržnicama. Cijene će teško pasti, ali besplatno oglašavanje može biti itekako korisno ekološkim proizvođačima, koji za prijavu imaju još 8 dana.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook