Članovi žirija okupili su se u Ateni i razmatrali nominacije u dvije kategorije: najbolja glumica i najbolji glumac. Među članovima žirija bili su poznati redatelji, glumci, producenti, montažeri, TV profesionalci i drugi vodeći svjetski i regionalni stručnjaci iz svijeta produkcije, televizije, filma i umjetnosti.
Nataša Buljan, direktorica razvoja novih formata za United Media i urednica razvoja novih formata Nove TV, Zrinka Jankov, glavna urednica Nove TV u Hrvatskoj; Vyara Ankova, jedna od najpopularnijih bugarskih TV profesionalaca s velikim iskustvom u medijskoj i televizijskoj umjetnosti; Zrinka Cvitešić, hrvatska filmska, televizijska i kazališna glumica i Agapi Kefalogianni, direktor kanala Novacinema u okviru Nove u Grčkoj, bili su među članovima žirija koji su svojim iskustvom doprinijeli odabiru finalista za ovu prestižnu nagradu.
Pobjednici 51. Međunarodne nagrade Emmy® bit će proglašeni na ceremoniji dodjele nagrada u New Yorku 20. studenog 2023. godine.
Ovo je druga godina za redom da je United Media pozvana od strane Emmy Awards Akademije da sudjeluje u procesu selekcije i nominacije tijekom polufinalne faze, dok je prošlogodišnji događaj održan u Dubrovniku.
Ovogodišnji polufinalni krug kulminirao je izvanrednim događajem koji se održao u dvorani Zappeion u Ateni, okupivši profesionalce iz filmske, televizijske i kreativne industrije, čime je dodatno potvrđena reputacija Grčke kao tržišta koje se razvija i prepoznaje izvrsnost u televiziji.
Victoriya Boklag, izvršna direktorica United Grupe, istaknula je: "Činjenica da smo drugi put za redom domaćini polufinalnog kruga žiriranja za dodjelu Međunarodnih nagrada Emmy, naglašava našu posvećenost pružanju vrhunskog sadržaja našim gledateljima, kojih ima 40 milijuna, u osam zemalja Jugoistočne Europe. Godišnje ulažemo 300 milijuna eura u sadržaj, od čega 100 milijuna u proizvodnju, donoseći dodatnu vrijednost kreativnim industrijama diljem Europe. Naš fokus na visokokvalitetan i originalan sadržaj na svim našim tržištima izdvaja United Grupu".
"Izrazito smo ponosni što doprinosimo živom kulturnom sektoru u zemlji kroz još jedno uspješno partnerstvo s Međunarodnom nagradom Emmy. Grčka je strateški vitalno tržište za našu Grupu gdje smo već uložili 1,8 milijardi eura. Osim toga, na putu smo da do 2027. godine završimo naš najavljeni program od 2 milijarde, od čega je 400 milijuna već uloženo. Iako smo sretni zbog naših dostignuća, svi mi u United Grupi izuzetno smo tužni zbog tragičnih događaja koji su se dogodili u Grčkoj. United Grupa aktivno stoji uz one kojima je pomoć potrebna. U tu svrhu, Nova je pokrenula pomoć u vrijednosti od milijun eura za pogođena područja".
O organizaciji procesa žiriranja, izvršna direktorica United Media Aleksandra Subotić rekla je: "Izuzetna je čast organizirati žiriranje za prestižne Emmy nagrade i to što smo izabrani vidimo kao priznanje naše liderske pozicije u medijskoj industriji. Posvećeni smo tome da budemo izvrsni u onome šta radimo i to nije samo slogan, već ključ našeg uspjeha".
Produkcija je jako važan dio našeg poslovanja. Do sada smo kreirali 40 serija i 7 filmova koji su priznati na svjetskoj razini. Naš rad je prikazan na renomiranim festivalima poput onih u Cannes i Locarnu, a naše sudjelovanje u žiriranju za Emmy nagrade potvrđuje vrhunsku kvalitetu sadržaja kojeg proizvodimo.
Ono što nas zaista izdvaja je međunarodno priznanje koje smo dobili za naše serije i filmove. Oni nisu samo oduševili publiku u regiji, već su primijećeni i na globalnoj razini. Zahvaljujući našem internacionalnom timu za prodaju, serije i filmovi koje smo proizveli prikazani su u više od 50 zemalja.
Nastavit ćemo ulagati u kvalitetan sadržaj i s nestrpljenjem čekamo da s publikom podijelimo nove priče.
Nathaniel Brendel, Sr. dr, Emmy® sudac Međunarodne akademije televizijske umjetnosti i znanosti, rekao je: "Zahvaljujemo gradu Ateni, Atenskoj filmskoj kancelariji, United Media i Novoj što su bili domaćini ovog polufinalnog kruga žiriranja i okupili sve članove žirija. Ovo je ključni dio natjecanja za dodjelu međunarodnih nagrada Emmy".
O United Media
United Media, medijski ogranak United Grupe vodeća je medijska tvrtka u Jugoistočnoj Europi. Emitirajući 55 kanala u 8 zemalja i s iznimno jakim digitalnim platformama, godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja, koji se distribuira na tržište s više od 40 milijuna ljudi putem vodećih međunarodnih operatera. Tvrtka također nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja putem prodaje oglasa i preciznog ciljanja prema ciljnoj skupini za odabrane kanale. Osim toga, tvrtka ima uspješan digitalni portfelj od 30 web portala, 6 novina, 2 časopisa i 5 radijskih postaja.