U Zagreb je stigao prvi polovni tramvaj iz serije koju je Grad kupio od njemačkog grada Augsburga. Dnevnik Nove TV dobio je fotografije i snimke "novog" tramvaja koji će voziti Zagrebom, a može se vidjeti kako nije baš u najboljem stanju.
Primjerice, tramvaj nema ni klimu, no u Gradu Zagrebu kažu da će ga urediti za vožnju.
Grad Zagreb sklopio je ugovor za kupnju 11 rabljenih tramvaja, kojima će se premostiti vrijeme do dostave ranije kupljenih 20 novih tramvaja.
"To su niskopodni tramvaji, kompatibilni s infrastrukturom ZET-a, prosječne starosti između 15 i 20 godina, a kupit ćemo ih otprilike za iznos jednog novog tramvaja", rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević ljetos.
Pročitajte i ovo
Borba s predrasudama
Sa 6 godina shvatila je da je drukčija, ali to je dugo skrivala od svih: "Opsovao mi je mater, ali nešto me drugo najviše zaboljelo"
Pročitajte i ovo
vremenska prognoza
Novi meteoalarmi diljem Hrvatske, stiže snijeg: "Budite na oprezu"
Zagreb je kupio 11 tramvaja GT6M proizvedenih 1996. godine. To je Grad stajalo 2 milijuna i 700 tisuća eura. Njemački gradski prijevoznik dostavio je jedinu ponudu na natječaj za rabljene tramvaje koji je ZET raspisao 23. lipnja. Svi tramvaji trebali bi biti isporučeni do kraja prosinca 2024. godine.
Pročitajte i ovo
Život beskućnika
''Prvo sam počeo piti, imao sam brak, imam i kćer. I sve sam izgubio zbog alkohola. Na cesti sam, a njih me dvojica drže na životu"
Pročitajte i ovo
Zahtjevan i zahtijevan zahtjev
Odaberi ije ili je, sigurno ćeš pogriješiti: Čini li vam se da je hrvatski prekompliciran?
Kako je riječ o tramvajima starim 27 godina, da bi počeo voziti zagrebačkim ulicama, potrebno je napraviti neke preinake, poput ugradnje sustava za karte ili primjerice klime. Ovi polovnjaci trebali bi premostiti vrijeme dok na zagrebačke ulice ne stignu novi Končarevi tramvaji.
"Sada slijede testiranja u gradu, homologziacija, ishođenje rješenja, odnosno dozvole za prometovanje i naravno, što je jako važno edukacija vozačkog osoblja. Računamo da bi ovaj konkretan tramvaj negdje prije Božića bio u normalnom dnevnom prometovanju", objasnio je Marko Bogdanović, predsjednk Uprave ZET-a.
Pročitajte i ovo
iskoristio Drugu šansu
Mislio da je šala! Dalibor osvojio sto tisuća eura: "Stalno sam ponavljao svoje ime..."
"Kad govorite o sigurnosti, ili kad govorite o održavanju tramvaja naši radnici rade čuda s tim tramvajima, rade održavanje, znači postoje tehničke službe ZET-a koje provjeravaju da li su vozila ispravna ili neispravna, ali naravno što su vozila starija ili što su duže u eksploataciji postoji određeni rizik i opasnost od same sigursnoti vozila", rekao je Dražen Jović, predsjednik Sindikata Zagrebačkog holdinga – ZET.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.