Od ukupnog broja od 1079 cijena za proizvode iz potrošačke košarice koji se prate za trgovačke lance Konzum, Tommy i KTC, njih 242 snižene su u odnosu na 31. prosinca 2022., od čega je 119 cijena sniženo zbog akcija, priopćilo je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja nakon što su na stranici Kretanje cijena ažurirani podaci.
Ističu da je primjetno pojeftinjenje vidljivo kod čipsa Lays, deterdženata za pranje rublja Persil te paste za zube Kalodont u trgovačkom lancu KTC te Zdenkina maslaca, čipsa Lays i deterdženata Persil u Konzumu.
''Na čitavom uzorku cijena koje se prate na stranici uočljiv je opći trend pojeftinjenja ulja i deterdženata'', tvrde u priopćenju iz Ministarstva.
Dodaju i da posljednje ažurirano stanje na stranici na dan 15. travnja 2023. pokazuje i 323 povećane cijene u odnosu na 31. prosinca 2022.
Povećanje cijena, navode, uglavnom se odnosi na sezonsko voće i povrće te meso i mesne prerađevine kao što su čajna kobasica i šunka u ovitku Pik Vrbovec, ali i na Podravkine džemove i konzervirane krastavce, razne vrste tjestenina Žito i Zlato polje, paste za zube Aquafresh, žitne kašice Lino, gazirane sokove Coca-Cola i Fanta, Franckovu kavu i čajeve te čipsove raznih brendova (Chio, Lays, Čipi Čips).
Pročitajte i ovo
Kretanje cijena
Koliko se zaista građani služe Vladinom aplikacijom? "Potrošači definitivno to nisu prepoznali kao alat koji bi im olakšao kupnju"
Pročitajte i ovo
Dosjetili se
Doskočili trgovcima koji nisu htjeli slati cijene: Četiri mjeseca od uvođenja eura Filipović u trgovine poslao popisivače
Nakon posljednjeg unosa podataka vidljivo je da je potrošačka košarica za proizvode koji se prate na stranici "Kretanje cijena" poskupjela od 1,06 posto do 3,13 posto u odnosu na 31. prosinca 2022. godine, a ukupno je 514 cijena ostalo nepromijenjeno, navode iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, na čijem je čelu Davor Filipović.