VIDEO Dokaz da kampanja može biti i kreativna: "Ovo je jako zanimljivo..."
Piše DNEVNIK.hr,
09. travnja 2024. @ 11:30
U nizu predizbornih poruka izdvaja se SDSS kampanjom i sloganom "Hrvatska treba Srbe''.
Podijelite
"Jer nema boljeg susjeda od komšije", "Jer se bolje razumijemo bez prijevoda", "Jer puna Arena prija svima" - dodaci su koji prate slogan Samostalne demokratske srpske stranke (SDSS) "Hrvatska treba Srbe u ovoizbornoj kampanji.
Plakati su odmah privukli pozornost, nažalost, kod nekih su izazvali negativne reakcije, a objavljen je i spot ''Jer puna Arena prija svima'' u kojem lik profesora koji gostuje u emisiji ''objašnjava'' kako čelnik SDSS-a Milorad Pupovac autobusima dovodi Srbe po cijeloj Hrvatskoj na koncerte pjevačice Aleksandre Prijović.
Nakon što cijelo vrijeme priča isključivo o Srbima, voditelj ga pita misli li da Hrvatska treba Srbe, a profesor odvraća: ''Dopuštam tu mogućnost.''
Iza kampanje SDSS-a i slogana stoji poznati dizajner Boris Malešević koji je bio autor mnogih predizbornih kampanja.
Između ostalog, osmislio je slogan aktualnog predsjednika Republike Zorana Milanovića kada se kandidirao za predsjednika 2019. godine. odnosno "Predsjednika s karakterom", a radio je i kampanju Andreju Plenkovića kada je preuzeo HDZ uz slogan "Vjerodostojno".
Malešević je radio i ranije za SDSS pa im je tako na prošlim izborima osmislio kampanju "Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj" koja je također privukla pozornost opće i stručne javnosti. Jedan od spotova tada je bio ''Pupi je kriv za sve'', a poigravao se također dezinformacijama i teorijama zavjere te Pupovca ''prokazao'' kao glavnog krivca za sva zla ovoga svijeta.