U srcu sezone radovi na cesti koja vodi prema moru. Društvenim mrežama šire se snimke na kojima se vidi kako izgleda vožnja po državnoj cesti DC1, koja se iz mjesta Gornja Ploča spaja na autocestu A1.
Izmjene Prekršajnog zakona
Uskoro velike novosti u kaznama za vozače: Evo što se sve planira mijenjati
dobili doživotni zatvor
Užas u susjedstvu: Ubili kćer (18) jer je odbila dogovoreni brak
Životna bitka
FOTO Cvita nije mogla plivati ni oduprijeti se valovima: Nađena je bespomoćna kod Visa
Zbog radova je asfalt na dionici skinut te je nasut šljunak preko kojeg automobili normalno prometuju, te se diže ogromna i zagušljiva prašina.
Pročitajte i ovo
Štene od tri mjeseca
UZNEMIRUJUĆE Šokantne slike s hrvatske obale: Netko je psu brutalno odrezao uši i ostavio ga
Čitatelji se pitaju kako je moguće da su takvi radovi na cesti neposredno prije ljetne sezone, i to na cesti kojom brojni turisti kroz Liku putuju prema moru. Alternativnog pravca na tom dijelu nema te su svi prisiljeni prolaziti kroz oblak prašine na paklenim vrućinama.
Pročitajte i ovo
Promet Makarska
Nezgoda na A1: Autobusu poznatog vlasnika pukla guma
Kako doznajemo, riječ je o obnovi državne ceste DC522 od Gornje Ploče do Udbine, ključnoj prometnici koja spaja autocestu A1 s državnom cestom DC1 i glavni je prometni pravac između sjevera i juga. Rekonstrukcija je počela u travnju ove godine i prema planovima bi trebala trajati oko sedam mjeseci te obuhvaća obnovu 8,6 kilometara dionice i sanaciju pet objekata, uključujući mostove i podvožnjake na navedenoj dionici. Vrijednost investicije je 3.750.000 eura, rečeno je prilikom otvaranja radova u travnju.
Odgovor Hrvatskih cesta
Kada će dionica biti asfaltirana, kako turisti ne bi prema moru vozili prašnjavim makadamom, pitali smo Hrvatske ceste. David Milin, iz poslovne jedinice Zadar, rekao je kako očekuje da će radovi biti završeni do 2. kolovoza. Kaže i kako se trasa cijeli dan polijeva vodom kako se ne bi dizala prašina prilikom prolaska vozila, no zbog visokih vrućina, kaže, kamena se podloga brzo isušuje.
"U planu izvođenja je da se sa dionice od šestog kilometra ukloni asfalt do tamponskog sloja i izvede sloj recikliranog asfalta u periodu od 16.7. do 2.8.2024. Znači da će trasa biti pod kamenim materijalom do 16.7. kad će početi izvedba recikliranog sloja asfalta nakon kojeg neće biti prašine i koji će se završiti 2.8.", pojasnio je Milin.