‘’Reprize audiovizualnog programa koji u sebi sadrže elemente interakcije s gledateljima i/ili poziv gledateljima na akciju, ili ih na drugi način mogu dovesti u zabunu u pogledu vremena izvornog emitiranja - reality show i druga natjecanja s pozivom na glasovanje, interaktivni kvizovi, sudjelovanje gledatelja telefonskim putem ili putem društvenih mreža, rasprava o političkim i/ili društvenim temama i slično - uvijek se označavaju kao repriza’’, ističe se u novom pravilniku.
Dodatno se objašnjava da se reprizno emitiranje označava grafičkom oznakom, slovom ''R“ u gornjem lijevom ili desnom kutu ekrana, primjerene veličine, bez efekata transparentnosti ili sjenčanja.
S druge strane, na isti način oznakom ‘’ARHIVA’’ obveznom se trebaju označiti audiovizualni sadržaji čiji se dijelovi ponovno objavljuju kao dio novih emisija, a mogu se povezati s aktualnim događanjima ili ilustriraju neki aktualni događaj, i to tijekom cjelokupnog trajanja tog dijela emisije ili priloga.
Pročitajte i ovo
Medij koji ujedinjuje
I televizija ima svoj Svjetski dan: "Povezala nas je tijekom pandemije. Bili smo informirani, školovali se, zabavljali..."
Snimka sportskog događaja koja se emitira kao odgođeni premijerni prijenos izjednačena je s premijernim prikazivanjem, a označava se riječju ''SNIMKA“, ističe se u pravilniku VEM-a.
Najave i raspored programa na teletekstu, elektroničkim programskom vodiču, internetu i u drugim oblicima komuniciranja za serijski program obavezno mora sadržavati redni broj epizode i sezonu serije, a ponovno objavljivanje individualnih glazbenih spotova, odnosno pjesama, ne smatra se reprizom.
Pravilnik je upućen u javnu raspravu koja će trajati do 13. siječnja.