Prije nego što se počela baviti tiskovnim poslovima jednog od najvećih TV događaja, Colleen je radila za fond Eltona Johna, a više od desetljeća upravljala je ugledom princa Charlesa, Williama i Harryja.
Pročitajte i ovo
Tema nikad ne manjka
Sanja Jurišić opisala kako izgleda rad u dopisništvu: "Jedan dan pratiš premijera, drugi dan trčiš za ovcama u Lici"
POKRIVA PET ŽUPANIJA
Marina Bešić Đukarić dopisnica je u čijim je rukama istok Hrvatske: ''Najljepše je kada nekome s pričom pomognemo ukazati na problem pa se to riješi''
“Bila sam prva Afroamerikanka koja je radila u kraljevskom kućanstvu. Kada počnete raditi za princa, postajete članom kraljičinog domaćinstva. U prijašnje vrijeme, čovjek koji radi u kraljevskoj obitelji, bio je kao član obitelji”, objašnjava Colleen.
Za princa Charlesa počela je raditi 1998., godinu dana nakon Dianine smrti.“Tada sam radila za zamjenika ministra. Pozvali su me u palaču na kavu. Rekla sam svima. Nekoliko tjedana kasnije pozvali su me na još jedan sastanak. Pošla sam ni ne nadajući se da će mi biti ponuđen posao. Bio je to lijep izgovor da kupim novu haljinu. Još sam bila na dva sastanka u palači nakon toga, no ništa nije bilo službeno. Kada sam nakon nekog vremena primila poziv od princa Charlesa, uspaničila sam se i shvatila da je stvarno.”
'Iskrena i brižna osoba'
S obzirom na narušen ugled princa Charlesa, ovo je za Colleen bio vrlo težak posao. “Princ Charles je vrlo iskrena i brižna osoba. Kada radite za nekoga u kraljevskom kućanstvu, onda radite za princa. On brine o zemlji, o ljudima. Smatram ga časnom osobom iako je njegov ugled bio okaljan. Diglo se puno prašine oko gospođe Bowles i njezine veze s princom. Javnost je nju kivila za Dianine teškoće i tugu. Ljudi su je prezirali. To je za nas bila velika stvar jer je jako mogla naštetiti princu. Morali smo se zaista truditi kako bismo riješili situaciju u skladu s PR djelovanjem”, tvrdi Colleen.
Britanska javnost prihvatila je brak Camille Parker i princa Charlesa, no da bi se to postiglo trebalo je ulagati mnogo truda.
“Razmislite li, uvidjet ćete da je ovo jedna od najljepših romantičnih priča. Mediji su prenosili mnoge kontroverze, no mi smo ustrajali i uspjeli situaciju prikazati na drugačiji način. Camilla je stajala uz Charlesa bez obzira na sve. Nikada se nije obraćala medijima. Što god da su mediji prenosili o njoj, ona nije nikada tražila publicitet. To je definitivno bila naša prednost. Osnovali smo fundaciju kako bi se njih dvoje na kraju moglo vjenčati. Bez nas, javnost ih nikada ne bi prihvatila” kaže Colleen.
Također, Colleen je morala ispraviti sliku princa Charlesa kao oca.
“Mediji su zaradili puno novaca na Diani. Kada su je izgubili, morali su se zaokupiti drugim članom kraljevske obitelji ne bi li popunili prazninu koju je Diana ostavila. Željeli su jednako dobro zrađivati. Držali su se negativnog imidža koji je pratio princa i tražili skandale. S time se ne možete boriti, ali možete im dati neku drugu priču koja će prodavati novine. Mi smo željeli da mediji vide princa Charlesa kao brižnog oca i sina koji podupire svoju majku. Učinili smo mnogo toga kako bismo to postigli. Znali smo da je Charles dobar otac, samo smo morali uvjeriti javnost u isto”, obrazlaže Colleen Harris.
Igra davanja i uzimanja
Rad s dvojicom prinčeva tinejđera nije lagan posao.
“Nije bilo lako jer smo imali posla s dva tinejđera koja su željela normalan život. Bilo je teško priopćiti im da ne mogu na tulum jer moraju ići na bal. Igrali smo igru davanja i uzimanja koja ponekad nije išla po planu. Morali su učiti iz svojih pogrešaka. Bilo je otpora, no sve u svemu prihvatili su moj savjet. Jednom smo se morali slikati za novine, a oni su odbili slikati se. Morala sam biti stroga. Na kraju su se ipak uslikali i moram priznati da je to jedna od najboljih njihovih slika”, nasmijala se Colleen.
Colleen Harris samo je jedna od deset PR stručnjaka koji će izlagati na najočekivanijem PR događaju u Hrvatskoj. PR stručnjaci iz Gazprom-a, BP-a, Microsoft-a, a također i osobni tajnik princeze Diane, također su na rasporedu izlagača.
PR Kingdom je u organizaciji kompanije P world. Nova i Dnevnik.hr su ekskluzivni medijski partneri, a Poslovni dnevnik službene novine događaja. Događaj podupire i HUOJ I PRSS.