Nakon što se na društvenim mrežama počeo širiti poziv na bojkot zbog visokih cijena namirnica, pokrenuta je žustra rasprava na tu temu.
Naime, proširio se poziv na bojkot trgovačkih lanaca i kupovine u petak, 24. siječnja. Pozivaju se ljudi da taj dan nitko ništa ne kupuje.
"Oni koji imaju ne razumiju one koji nemaju“ (Grunf, "Alan Ford")
U petak, 24. siječnja 2025. pozivamo sve potrošače na opći bojkot trgovina. U petak je Svjetski dan obrazovanja i zato obrazujmo one koji ne razumiju što su to potrošači i što oni žele. Izađimo iz svojih uljuljanih očekivanja u stilu „bit će bolje“. Ne, neće biti bolje ako se ne angažiramo i aktiviramo.
Nemamo što više čekati. I ići selektivno po raznim proizvodima. Idemo "u glavu".
Odazovite se bojkotu! Taj dan nemojte ići u trgovine. Nemojte ništa kupiti (osim ako baš nije neka hitna situacija). Oduprite se snažnom porivu kupovanja u ime višeg cilja. Neka trgovine budu (polu)prazne u petak, 24.1.2025. Za dobro svih nas!
Pozovite svoje prijatelje, rođake, podijelite ovaj poziv i bojkotirajmo jedan dan. Samo jedan dan kao znak upozorenja onima koji nas ne razumiju.
Dan prije i dan poslije možete kupovati. U petak, 24. 1. 2025. nemojte ići u trgovine. Neka bude kao nedjelja, ili praznik, „ne kupovni“ dan. Preživjet ćemo taj jedan dan. Ali ćemo pokazati SNAGU POTROŠAČA!
Dosta je bilo mazanja očiju. Nije isto imati mirovinu od 380 €, ili 700 € plaću, 900 € kao radnik u građevinarstvu, ili imati plaću 4,5 pa i više tisuća eura i onda „osjetiti“ povećanje cijena hrane, kućnih potrepština, usluga. Nije isto doživjeti povećanje plaće za 7 posto na 700 € i sedam posto na 4000 €! Niti službenu inflaciju od „samo“ 3,4 posto, a najvišu u Europi!
Pokažimo snagu potrošača. Pošaljimo upozorenje onima koji trebaju brinuti o nama i uhvatiti se u koštac s podivljalom inflacijom i cijenama za koje nitko još nije argumentirano dokazao zašto u Hrvatskoj - divljaju! Ili zašto i dalje isti hrvatski proizvodi u inozemstvu mogu biti jeftiniji nego kod nas.
Neka petak, 24. siječnja 2025. bude dan općeg potrošačkog prijezira prema svima onima koji nam sada već uzimaju i dušu kroz svakodnevna povećanja cijena.
Pokažimo trgovačkim lancima, ali i proizvođačima, distributerima proizvoda, ali i političarima da mislimo i znamo ozbiljno se organizirati i zaprijetiti „ne kupovanjem“, a u konačnici i smanjivanjem dobiti na račun potrošačkih leđa i džepova.
Pokažimo kao hrvatski potrošači kako nismo nimalo lošiji od potrošača u Velikog Britaniji, Italiji, Francuskoj, Njemačkoj i drugim zemljama Europe koji svako malo pokažu tko su i što su. I mi to možemo!
Dijelite međusobno pozive na bojkot u petak, 24.1.2025.
Mnogi su sa sarkazmom, a poneki i s gađenjem komentirali kako bojkot telećih vratova i lopatica koje su u tri mjeseca poskupjeli za više od 43 % nije jednako bitno kao poskupljenje graha, špinata, brašna, kruha, paštete i tko zna svega čega još. Kako je to nebitno za većinu potrošača. Ma, SVE JE BITNO!
I zato javno poručujemo: POTROŠAČI NE RUŠE DRŽAVU, VEĆ ŽELE RUŠITI CIJENE! A razni obavještajci, špijuni svoga naroda, neka znaju – potrošači nisu ni unutarnji neprijatelji. Nemojte usmjeriti svoje metode protiv onih koji žele bolje za svoju i vašu djecu i obitelji. Konačno, svi smo mi – potrošači. Baš kao i ministri, državni tajnici, saborski zastupnici, političari… svi koji su zaboravili da su i oni nekad bili obični potrošači s nekakvom recimo prosječnom plaćom, bez službenih kartica i automobila pod pratnjom, plaćenim ručkovima i večerama, dobrim i unosnim poslovima koja se dogovaraju dok su visoko iznad naroda, iznad običnog potrošača, koji sada kažu: DOSTA!
Petak, 24. 1. 2025. neka bude dan upozorenja svima onima koji misle da su hrvatski potrošači ovce za šišanje. Mi nismo, a vi?
Dijeli dalje… (nastavlja se)
Eh, da. Tražimo i ograničenje cijena za 100, a ne 50 proizvoda. Jer mi nismo lošiji od Francuza, zar ne? A nismo niti bogatiji", stoji na stranici Halo, inspektore.
Na Redditu se zbog svega povela rasprava. Ovo su neki od komentara koje smo prenijeli.
Jedan od korisnika je komentirao kako taj dan neće puno pomoći.
"Iz perspektive osobe koja radi u financijama u jednoj od korporacija koja puni te police - jednodnevni bojkot kupnje se apsolutno u niti jednom reportu neće vidjeti niti će nama kao firmi išta pokazati.
Jedino što se vidi je kontinuirani pad prodaje pa se po njemu reagira. Pametnije je odabrati koji su to precijenjeni brendovi i jednostavno se njih odreći i kupovati druge jeftinije marke", stoji u objavi.
"Podržavam inicijativu, ali neće se time puno postići. Treba bojkotirati određene proizvode barem mjesec dana da bi trgovine i proizvođači osjetili razliku", napisao je jedan korisnik.
"Svaku akciju smatram hvale vrijednom pa tako i ovu. Neka se napokon na ovaj ili onaj način digne glas građana.
Skeptičan sam glede toga da će imati ikakav značaj ili učinak. Bojkot treba živjeti svaki dan. I ja već dvije godine bez problema zaobilazim baš sve što smatram preskupim", stoji u jednom od brojnih komentara na Redditu.
No neki korisnici su dali i pozitivne reakcije.
"Nije mi jasna ekipa koja samo traži rupe u inicijativi. Zašto onda oni nisu pokrenuli nešto kvalitetnije. Ima rupa, ali nije važno, bojkotirajmo taj jedan dan ovako i pošaljimo poruku.
Pokažimo da možemo pa dalje ćemo polako bolje i kvalitetnije. Ali sad na ovaj način kakav god da je s rupama itd, pošaljimo u što većem broju glasnu poruku - Dosta je pljačke", stoji u objavi na Redditu.
Pročitajte i ovo
Prognoze nisu dobre
Nisu se ni oporavili od užasnih prizora, a sada im stiže još jedna uzbuna: "Budite u pripravnosti"
Pročitajte i ovo
Potresni prizori
FOTO Kilometri pustoši i nada u prestanak noćne more: "Vrijeme je da zagrlimo jedni druge i plačemo"