Blagdansko je vrijeme. Na TV-u su Smogovci, a majka se upravo vratila iz trgovine. Priprema nam bijelu kavu i topli kruh s maslacem. Mama vadi svoju kuharicu i kreće u potragu za receptima koji će i ove blagdane učiniti posebnima. Listovi kuharice su već požutjeli od korištenja, a krase ih mrlje od čokolade I šlaga te pokoja zalutala mrvica vanilin šećera…
Mama stavlja oznaku na prvu nezaobilaznu blagdansku slasticu; vanilin kiflice. Iza njih slijede linceri, londonerice a bude li dobar dan - i mađarica!
Ovo je samo jedno od sjećanja koje nam je “retro” kapljica mlijeka na novom Dukatovom logu prizvala u sjećanje. Naime, Dukat upravo slavi 110 godina baštine u hrvatskom mljekarstvu i tim povodom je u svoj logotip vratio svoju slavnu ‘kapljicu’ nastalu 70-ih. Uz novi logo Dukat je predstavio i novi dizajn mlijeka i jogurta koji će uskoro osvanuti na cjelokupnom asortimanu Dukatovih proizvoda koje volimo.
Kod velikog će broja ljudi Dukatov logo prizvati brojne uspomene, a ovo su neke od naših.
Novi dizajn Dukat mlijeka i jogurta predstavljen povodom obilježavanja više od stoljeća duge baštine u domaćem mljekarstvu
Foto:
PR
Mlijeko u vrećicama – simbol 80-ih
Neki, recimo mi, djeca kasnih sedamdesetih i osamdesetih, sjećaju se roditelja koji su posebno pažljivo rukovali Dukat mlijekom u plastičnim vrećicama. Starije generacije sigurno se sjećaju da je već kupovina mlijeka imala elemente prave avanture. Plastični materijali nisu bili otporni kao danas pa je u trgovini trebalo dobro pripaziti da se odabere ona vrećica koja slučajno nije oštećena, kako mlijeko ne bi iscurilo. I to nije bilo sve – namirnice su se u vrećice slagale strateški kako bi mlijeko u vrećici bilo na vrhu i sigurno stiglo kući. A tada je vrećicu mlijeka bilo je potrebno staviti u plavi rebrasti stalak za mlijeko, škarama oprezno izrezati kut vrećice kako bi se mlijeko bez prolijevanja izlilo u lonac jer ga je trebalo i prokuhati. Mlađe generacije za ove detalje iz svakodnevice znaju samo iz priča.
Dukatova arhiva: Upute za rukovanjem s mlijekom u vrećici koje je bilo otisnuto na pakiranju mlijeka
Foto:
PR
Kontinuirana inovativnost
Stariji članovi naših kućanstava vjerojatno bi se sjetili Dukat mlijeka u staklenim bocama koje je Dukat prvi lansirao na tržište davne 1952. godine a kasnije ih zamijenio spomenutim mlijekom u vrećicama a potom i prizma tetrapak pakiranjem, kojeg zasigurno pamtimo po čokoladnom mlijeku, najčešće u kombinaciji s piroškama ili Cao Cao kolačem! Osamdesetih godina Dukat je predstavio i pravokutni tetrapak koji je danas zamijenjen najmodernijim tetrapak EDGE pakiranjem koje omogućava omogućava precizno izlijevanje mlijeka, potpuno pražnjenje pakiranja i lakše otvaranje te ponovno zatvaranje.
Prizma tetrapak pakiranje mlijeka
Foto:
PR
Ikone domaćeg mljekarstva
Na pitanje “Koji ti je jogurt najdraži ” – većina će vjerojatno “kao iz topa” odgovoriti plavi ili zeleni. Dukatov tekući (plavi) i čvrsti (zeleni) jogurt ikone su domaćeg mljekarstva i nezaobilazan svakodnevnice svih generacija. Pripremljeni od 100 posto prirodnih sastojaka, Dukat „plavi i zeleni“ jogurti prirodno su hranjivi mliječni proizvodi i savršena dopuna zdravoj prehrani. I s nama su svugdje i oduvijek. Pa čak i na satovima lokovne kulture. Prisjetite se jeste li i vi izrađivali ukrase od njihovih poklopaca i tapiserije od izrezanih rubova jogurt čašica? Mi jesmo!
Prvi besplatni potrošački telefon
b.Aktiv LGG, prvi funkcionalni jogurt s mljekarskom kulturom LGG, Dukat je lansirao 1998. godine. Riječ je o prvom takvom proizvodu koji i danas smatramo čuvarom imuniteta i koji je, 23 godine kasnije, i dalje omiljen izbor potrošača. Te iste godine, kao podršku predstavljanju ovog inovativnog jogurta, Dukat je prvi u industriji uveo besplatni potrošački telefon. Na telefonski broj 0800 277 277 i danas stižu pozivi, a Dukat na sve njih odgovara s pažnjom.
Dukatova arhiva: Kontrola steriliziranih staklenih boca prije punjenja mliejka i vrhnja
Foto:
PR
Dukat nas prati kroz cijeli život i raste zajedno s nama, uvijek pažljivo osluškujući naše potrebe i raznovrsne životne stilove. Asortiman se kontinuirano nadopunjava i obogaćuje našu svakodnevicu što je baština koja će se nastaviti i još godinama u budućnosti. Dukat je već 110 godina, osim potrošačima, posvećen svakoj litri mlijeka. Kao najveći otkupljivač mlijeka u Hrvatskoj, surađuje s više od 2000 proizvođača diljem Hrvatske, od kojih čak 50 posto čine mali proizvođači. Dukat mlijeko prvo je ponijelo oznaku "Mlijeko hrvatskih farmi", a od najkvalitetnijeg mlijeka nastaju najbolji proizvodi. Potvrđuju to brojna domaća i međunarodna priznanja, kao i odličja za kvalitetu, koja nose brojni Dukatovi proizvodi.
Dukatova arhiva: Odvoženje mlijeka u bocama iz pogona
Foto:
PR