Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem regionalnom festivalu komunikacijske industrije s više od četiri tisuće sudionika iz cijeloga svijeta, i ove godine proglašeni su dobitnici nagrade SoMo Borac 2016.
Sa sveukupno 130 prijava u devet kategorija, SoMo Borac se etablirao kao jedna od vodećih regionalnih digitalnih nagrada. I ove godine je dvadeset članova žirija i predselekcijskog žirija ocijenjivalo najbolje Facebook stranice, digitalne kampanje, web stranice, mobilne aplikacije i radove na svim drugim digitalnim platformama.
U kategoriji digitalac godine nagradu je odnijela Maja Blumenšajn, voditeljica odjela digitalnog marketinga Nove TV. U samo 6 mjeseci rukovođenja digitalnim marketingom Maja Blumenšajn ostvarila je izuzetne rezultate koji su joj osigurali nagradu SomoBorac za najboljeg digitalca na WMF 2016.
Pročitajte i ovo
Weekend Media Festival
Nakon godinu dana stanke počeo najveći komunikacijski fetival u regiji, među brojnim panelistima i predstavnici Nove TV
top teme
Na Weekend Media Festivalu: Severina, Huljić i Rasta, izbor najboljeg političkog PR-ovca godine i kako se transformira TV
Izmjene Prekršajnog zakona
Uskoro velike novosti u kaznama za vozače: Evo što se sve planira mijenjati
dobili doživotni zatvor
Užas u susjedstvu: Ubili kćer (18) jer je odbila dogovoreni brak
Životna bitka
FOTO Cvita nije mogla plivati ni oduprijeti se valovima: Nađena je bespomoćna kod Visa
'Vizija Nove TV je da budemo najjača multimedijalna platforma. Danas smo još jednom dokazali da to jesmo. Izuzetno sam ponosna na rezultate i tim digitalnog marketinga jer smo uspješno implementirali strategije kompanije i upravljali integriranom komunikacijom. Sadržaj televizije plasirali smo uspješno u digitalni svijet čiji su korisnici prepoznali kvalitetu i uživali u konzumaciji istog. Ostvarili smo dvosmjernu komunikaciju, kreirali jak 'engagement' te dostigli i premašili naše ciljeve! Hvala svim kolegama na odličnoj suradnji!', rekla je Maja Blumenšajn nakon osvajanja nagrade.
I aplikacija Supertalent Nove TV ušla je među finaliste, odnosno u top 3 u kategoriji SoMo Tech. Riječ je o kategoriji u kojoj se nagrađuje najbolju mobilnu, web ili Facebook aplikaciju, mobilni site, aplikacije za pametne satove i sličnu primjenu tehnologije u digitalno marketinške svrhe.
Tijekom 8 tjedana, Supertalent aplikacija preuzeta je više od 70.300 puta zahvaljujući čemu je postala najpopularnija aplikacija u Google Play i App Storeu u Hrvatskoj istovremeno.
Tijekom tog perioda, aplikacije je otvorena čak 765.000 puta, a korisnici su napravili više od 4.5 milijuna interakcija, od odgovora na pitanja do stiskanja crvenog gumba.