Prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a prva tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebala su voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj - Susak, Šibenik - Vodice i Suđurađ - Dubrovnik. Električni brodovi trebali su biti sufinancirani iz fondova EU.
U privatnom posjetu
Premijer Plenković s obitelji u Vatikanu: Kratko se susreo sa Svetim Ocem
Istraga u tijeku
Zatvoreno popularno turističko odredište: Dogodila se strašna nesreća
tisuće vjernika
FOTO/VIDEO Nevjerojatne scene s Kristova groba: Pogledajte prizore koji ostavljaju bez daha
Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još utanače detalji.
Za odabir firme Jadrolinija si je dala 60 dana, taj rok malo onda produljila, a sad objavila da ništa od svega toga jer su ponude svih sedam ponuditelja koji su se javili na natječaj "nedopustive".
Pročitajte i ovo
osjetna razlika
Poskupjele morske linije! Ovo su nove cijene, a domaćini negoduju
Poslali su ih Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama, piše Večernji list.