Ususret proslavi 5. rođendana Dnevnika Nove TV, koji se obilježava u nedjelju 10. listopada, o proteklom razdoblju i uspjesima najgledanije dnevne Informativne emisije u Hrvatskoj, direktorica informativnog programa Nove TV Iva Gačić podijelila je s nama dojmove slavljeničkog raspoloženja.
Pročitajte i ovo
U Dnevniku Nove TV
Josipović: Neću surađivati s političarima koji zagovaraju mržnju i sukobe
Za Dnevnik Nove TV
Josipović o svojoj stranci: 'Bit ćemo novi, zanimljivi subjekt na političkoj sceni'
Koje su prednosti Dnevnika Nove TV u usporedbi s informativnim emisijama drugih televizijski postaja?
Gledatelji nam više vjeruju. Imamo najviše informacija, za mišljenje i reakcije pitamo sve zainteresirane strane, a onda gledateljima puštamo da sami donose zaključke. Uz sve to rekla bih da smo trendsetteri u svom poslu, dižemo standarde, uvodimo novine u izvještajnim formama. Sve su to gledatelji prepoznali i danas možemo konstatirati da jesmo najbolji.
Pokretanjem dnevnika u trajanju od 50 minuta mnogi su tvrdili kako je ta forma predugačka. Ipak, forma se zadržala, a gledatelji su je prihvatili. Koja je formula zadržavanja koncentracije gledatelja 50 minuta?
Biti detaljan, ali ne i monoton. Odlaskom na teren i javljanjem uživo vodimo gledatelja na mjesto događaja i zadržavamo njegovu pažnju, izmjenjujemo informacije iz svih kuteva unutar jedne priče i nudimo širok spektar događaja dana. Kada svemu tome dodamo kredibilna lica i relevantne reportere, rezultat je Dnevnik Nove TV uz koji je danas najviše gledatelja u Hrvatskoj.
Koliko je važno da se gledatelji poistovjete s voditeljima, odnosno da se voditelji ne izmjenjuju često?
Jedako važna kao novinarska zato što uloga voditelja spada među one ključne u informativnom programu. Voditelji su ti koji ulaze u domove gledatelja i trebaju biti uvjerljivi u onome kako prezentiraju vijest. Moraju steći naklonost, ali i povjerenje onih zbog kojih smo svi tu - gledatelja.
Dnevnik Nove TV uveo je redovita javljanja uživo. Koliko to pridonosi zanimljivosti vijesti i samoj vjerodostojnosti izvještavanja?
Apsolutno pridonosi jer uvijek je zanimljivije kad si na licu mjesta, a informacije se prikupljaju tamo, na terenu. Naši reporteri vrlo aktivno prikazuju gdje se točno i što dogodilo, omogućuju nam da još dublje uđemo u priču ili sam događaj. Vjerodostojnost je samim time neupitna jer tu smo, na licu mjesta i ništa nam nije promaklo.
Nekoliko riječi o nagradi Miko Tripalo za promicanje demokracije koju je dobio Dnevnik Nove TV?
Nagrada je to informativnom programu Nove TV za promicanje demokracije, ljudskih prava, ali i slobode medija. Sve na čemu počiva novinarstvo, a mi smo svojim radom i ispunjavanjem uloge medija u našem društvu zaslužili tu nagradu. Nastavit ćemo promicati sve vrijednosti zbog kojih smo je osvojili.
Zašto je pokrenuta i koliko je uspješna akcija Želimo znati?
Informativni program Nove TV postavlja prava pitanja, ona koja zanimaju građane, ali i inzistira na odgovorima. I baš zato što vrlo često odgovorni ne daju objašnjenja mi inzistiramo, jer želimo znati. Do sada smo inicirali promjenu 5 zakona, ali i primjetno je kako na spomen naše akcije političari u startu najavljuju rješenje problema. Ne odustajemo, inzistiramo. To je naš posao, provjeravati provode li se najave i obećanja. Osnovna misija 'Želimo znati' je pokretati i zaključivati teme koje mijenjaju hrvatsko društvo na bolje.
Kakva je gledanost Dnevnika Nove TV u odnosu na konkurenciju?
Treći kvartal ove godine smo zaključili kao najgledaniji, u rujnu smo prednost još povećali i danas, na petu obljetnicu, najgledanija smo središnja informativna emisija u zemlji.
Kako je biti direktorica Informativnog programa Nove TV, te biti na čelu najuspješnije televizijske informativne redakcije u Hrvatskoj?
Jako dobar osjećaj koji dijelim s cijelim timom zaslužnim za pet godina Dnevnika Nove TV!