Nastavnici organizirano poručili su kako je premijer Zoran Milanović svojom nedavnom izjavom pokazao da, poput resornog ministra Željka Jovanovića, nema pojma o stanju u obrazovanju.
Pročitajte i ovo
Kampanja se zahuktava
Cipek objasnio što Milanović želi postići Tuđmanovim sloganom, komentirao i Primorčev program: "On bi bio supermen"
izrazile potrebu
Milanović poručio Saboru: "Donesite ovu odluku o članicama NATO-a, to moramo učiniti"
Razljutio ih je premijerov odgovor na pitanje "je li izlazak iz krize u boljem obrazovnom sustavu", koje su mu postavili korisnici Twittera tijekom nedavnog druženja.
Milanović s tviterašima: Ja nemam ništa, imam stan na koji plaćam kredit, a predsjednik sam Vlade
“Što je to bolji obrazovni sustav? Taj u kojem svi imaju diplomu iz lijepe književnosti? Volim i ja to, no to nije dovoljno. Neke države su precizne i predvidive kao planetarni sustavi, dok su neke države kao meteorološki kaos gdje ne postoji jasan ishod”, odgovorio je Milanović i svojom izjavom potaknuo reakciju nastavnika koju su pod naslovom "Ne moraju svi imati diplomu iz književnosti, ali bi bilo lijepo da znaju bar tablicu množenja" objavili na svojim stranicama.
Reakciju nastavnika prenosimo u cijelosti.
Iz ovakvog odgovora je jasno da premijer apsolutno nema pojma u kakvom je stanju hrvatski obrazovni sustav i koji su zapravo njegovi problemi, a o načinima rješavanja tih problema da se i ne govori. To možda i ne bi bilo toliko tragično kad jednako tako pojma ne bi nemao i njegov resorni ministar obrazovanja kojeg premijer u potpunosti podržava i ne pada mu na pamet da ga smijeni. Nije potpuno jasno što je Milanović mislio ovom metaforom, no potenciranje pitanja “korisnog” obrazovanja pokazuje da je premijer u potpunosti promašio metu. Prilično je sigurno da problem Hrvatske nije to što “svi imaju diplomu iz lijepe književnosti” jer da imaju, to bi bar značilo da je nacija 100% pismena, a u hrvatskoj priči današnjice to bi bar značilo dobar početak. Na žalost, Hrvatska nije ni Danska ni Finska ni neka druga zemlja u kojoj je problem to što je stanovništvo previše obrazovano, ali u ne previše korisnom smjeru. Problem hrvatskog obrazovanja je to što neki učenici – i to uzrasta od kojih bi se to očekivalo – još uvijek ne znaju sva slova, kao ni tablicu množenja. A to je prilično loš početak, kako za njih osobno, tako i za cijelu naciju. Premijerovo nerazumijevanje problema – ne u detaljima, jer, kako je i sam rekao, besmisleno je tražiti od svakoga da se bavi svim detaljima – nego potpuno konceptualno nerazumijevanje smjera u kojemu se problem uopće nalazi govori da obrazovna politika ove Vlade zapravo ne postoji i da Željko Jovanović ustvari ne igra ulogu ministra nego stečajnog upravitelja čija je uloga: rastjerati, razrušiti, raspustiti, rasprodati, a sve u svrhu interesa onih koji su se u pravom trenutku našli na pravom mjestu, blizu uha ove vlasti. Kako će sve to završiti, možemo samo pretpostavljati (jer neke su države “meteorološki kaos u kojemu se ne mogu odrediti konačni ishodi”), ali ono što želimo premijeru je da mu djecu obrazuju učitelji koji su izašli iz obrazovnog sustava koji “stvara” te da mu, kad to bude potrebno, hitnu medicinsku pomoć pružaju bolničari obrazovani u sustavu kojeg tako detaljno i dubinski ne razumije.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook