Josip Kelemen, savjetnik platforme "Halo, inspektore", osvrnuo se u ponedjeljak na prvi bojkot trgovina održan prošlog petka te naglasio da je bio izrazito uspješan.
Za petak 31. siječnja najavio je novu akciju s istim ciljem – da potrošači pošalju poruku menadžmentima trgovačkih lanaca.
Pozvao je građane da se u petak suzdrže od bilo kakve kupovine, od plaćanja računa, naručivanja dostave, pa i odlaska u restorane i kafiće.
Naglasio je kako su unatoč bojkotu potrošači bili jedan od generatora koji su održali potrošnju. Kazao je kako su toga dana profitirali dostavljači jer su ljudi ostali kod kuće, ali su naručivali proizvode. Spomenuo je i umirovljenike, koji su u trgovine toga dana privučeni popustima koje su im trgovački lanci nudili, a poziv je uputio i stranim državljanima koji, kaže, možda nisu znali da je bojkot u tijeku.
"Toga dana nemojte točiti gorivo, nemojte putovati, nemojte kupovati karte. Nemojte nas učiniti manje ponosnima", poručio je Kelemen.
Pozvao je i na bojkot tri proizvoda tijekom tjedan dana, kao i bojkot tri trgovačka lanca za koje kaže da su potrošači u Hrvatskoj zaključili da najviše dižu cijene.
"Gazirana pića, voda i deterdženti za suđe u svim oblicima, to su proizvodi za koje hrvatski potrošači smatraju da ih treba bojkotirati", kazao je Kelemen i pozvao da se navedeni proizvodi ne kupuju tjedan dana, počevši od četvrtka.
"Nakon što se malo zagrijemo u četvrtak, želimo da u petak 31. siječnja Hrvatska stane. Pasivizirani građani RH poslali su snažan signal, poruku, želimo da se njihov glas čuje, ali ovog puta snažnije i glasnije. Ovo nije napad na trgovačke lance jer ih želimo ugroziti, tamo rade stotine tisuća naših sugrađana koji su također potrošači. Ovo je poruka njihovom menadžmentu da su ovakve cijene neodržive", poručio je Kelemen.
Pročitajte i ovo
ususret novom bojkotu
Pojavila se lažna stranica za bojkot dućana: "Žele da se spriječi daljnji masovniji bojkoti"
Pročitajte i ovo
svjedoci inflacije
Novi bojkot trgovina ekonomistima ne ulijeva nadu: "Niti jedan ovakav bojkot neće bitnije utjecati na ovaj trend"