Remetinečki rotor u promet je pušten u nedjelju, a već s prvim radnim danom građani su se požalili na velike gužve.
objava vatikana
FOTO Objavljene prve fotografije tijela pape Franje
objavio premijer
Poznato kad će u Hrvatskoj biti dan žalosti zbog smrti pape Franje, evo što to znači
Pripreme u tijeku
Tko je sve najavio dolazak na sprovod: Poznato kad se može odati počast
Iz Grada Zagreba su priopćili da će tijekom današnjeg dana uvesti promjene u semaforski program koji se odnosi na jutarnji i popodnevni promet, a tako će se povećati propusna moć na rotoru.
Pročitajte i ovo
Prvi pravi test
Otkrili smo potencijalno opasnu točku na izlasku s remetinečkog rotora. Vozači, obratite pažnju!
Pročitajte i ovo
pušten u promet
Snimka dronom: Pogledajte kako obnovljeni zagrebački rotor izgleda iz zraka
''Određena čekanja u zoni obuhvata rotora rezultat su promjena prometnih tokova koje su se u posljednjih godinu dana dogodile u zoni obuhvata (promijenjene navike kretanja vozila zbog privremene regulacije prometa). Terenskim promatranjem u jutarnjem vršnom opterećenju utvrđeno je da većina vozila za lijeva skretanja koristi isključivo lijevi prometni trak, dok je propusna moć desne prometne trake neiskorištena'', objasnili iz Grada Zagreba.
Dodaju i da je ispitivanje video-senzora pokazalo ''da isti rade kvalitetno i pouzdano u uvjetima složenih vođenja prometnih tokova, pa će raskrižje raditi ovisno o prometu 24/7''.
Da bi se na rotoru mogle stvarati gužve, već je predvidio prometni stručnjak Marko Šoštarić. "Rotor bi mogao biti dobro rješenje jer će se na tom mjestu zaista povećati protok prometa, no vjerojatno će se veće gužve sada stvarati na okolnim raskrižjima. Rotorom će se sada proći u kraćem vremenu, ali će se vozači kad prođu rotor i dalje morati zaustavljati na susjednim raskrižjima. Promet se uvijek treba gledati u cjelini, a ne samo njegove pojedinačne dijelove", objasnio je stručnjak.