Nakon što je obišao gradilište druge cijevi tunela Učka ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković odgovarao je na pitanja novinara, a njih je zanimalo kako to da je odlučio prihvatiti mjesto potpredsjednika Vlade za gospodarstvo, tim više jer je prije nekoliko mjeseci sam istaknuo svoje skromne intelektualne kapacitete.
''Moje intelektualne i političke sposobnosti su srednje razine, ja bih rekao, ne bih mogao više ništa preuzeti'', kazao je Butković prije nekoliko mjeseci, a na to su ga danas podsjetili novinari s obzirom na to da je odlučio prihvatiti mjesto potpredsjednika Vlade.
''Ja nikad o sebi nisam imao visoko mišljenje, uvijek sam bio skroman, mislim da ne znam sve i ne tvrdim da znam sve. Mjesto potpredsjednika Vlade je za mene, naravno, čast i ja vjerujem da svojim iskustvom, stranačkim stažom i svime što radim u resoru koji vodim 6,5 godina mogu doprinijeti da se realiziraju svi ovi projekti do kraja i da se uhvatimo u koštac sa svim izazovima koji slijede najesen'', odvratio je Butković.
''Nastojat ću svojim srednjim intelektualnim sposobnostima odraditi posao kako spada'', kazao je i dodao: ''Ja nisam ni sada imao ambicije da preuzmem taj resor, nisam se trgao za to mjesto. Nakon odlaska Marića predsjednik je odlučio i ponudio da ja to preuzmem i ja ću se potruditi da to odradim maksimalno korektno''.
Pročitajte i ovo
prozvao ih pred svima
VIDEO Taksist se u Dubrovniku obrušio na premijera Plenkovića i ministra Butkovića: "Mi smo prosjaci Europske unije"
Pročitajte i ovo
ZA DNEVNIK NOVE TV
Hoće li Milanović zbog svađa ostati bez pozivnice za otvorenje Pelješkog mosta? Ministar Butković: "I njegova Vlada ima zasluge. Vidjet ćemo još hoće li biti pozvan"
Butković je obišao u utorak gradilište druge cijevi tunela Učka, trenutno jedne od najvećih infrastrukturnih cestovnih investicija u zemlji, koja uključuje kilometar ceste s istarske te 500 metara ceste s kvarnerske strane.
''Radovi na drugoj cijevi tunela Učka idu jako dobro''
"Radovi idu jako dobro, u ovom trenutku s obje strane, istarske i kvarnerske, do sada je ukupno probijeno više od dva kilometra nove tunelske cijevi i očekujemo kroz godinu dana spajanje i probijanje tunela u cijelosti", kazao je ministar i zahvalio svima koji su sudjelovali u realizaciji ovog važnog infrastrukturnog projekta.
Po njegovim riječima, do kraja ove godine očekuje se da će sve proceduralne stvari biti gotove, što uključuje i Europsku komisiju i odluku Vlade kako bi početkom godine krenuli radovi na završetku istarskog ipsilona odnosno zadnje faze 2B2 i 2B3, čime će se, kako je rekao "istarski ipsilon u potpunosti integrirati u prometni sustav Hrvatske".
"Novi val poskupljenja utječe na radove, mnogi su infrastrukturni projekti dovedeni u pitanje jer je u vrijeme ugovaranja i predaja ponuda bila jedna cijena, a sada je ona znatno veća. Vlada je stoga po pitanju poremećaja cijena na tržištu dala mogućnost da se naručitelji radova i izvođači u zakonskoj proceduri uz posredstvo revizija o tome dogovore", naglasio je Butković.
Nakon obilaska gradilišta, održano je i potpisivanje Sporazuma vezano uz spojnu cestu Dobreć - PUO Kvarner, koji definira izgradnju budućeg čvora Dobreč, a koji će biti ujedno spoj na budući istarski ipsilon.
Izgradnja druge cijevi tunela Učka dio je projekta Dopuna na puni profil dionica Vranja - Tunel Učka u okviru kojeg će se izgraditi osam kilometara dionice, uključujući drugi trak od čvora Vranja do tunela Učka / Portal Kvarner i drugu cijev tunela Učka u duljini od 5,63 kilometara.
Tunel bi fizički trebao biti probijen negdje na ljeto 2023., a radovi kompletno završeni 2024. godine.
Generalni direktor Bina Istre Dario SIlić kazao je kako se na gradilištu po visokim standardima vodi briga o zaštiti radnika i o zaštiti okoliša.
"Cilj je spojiti se s Hrvatskim autocestama na Matuljima, tako da se od Pule do Zagreba može doći za dva i pol do tri sata bez zaustavljanja. Ovo je jedan od najprometnijih pravaca, preko 10 tisuća vozila dnevno", zaključio je Silić.