Prvi je dan prosinca, a božićni elementi na svakom kutu. Mnogi su se već bacili i u šoping. Ovisno o mogućnostima, tako će se i trošiti. Već tradicionalno najviše se troši u prosincu. Ne samo po gradskim štandovima, već i po trgovačkim centrima. Iako, već mjesecima se osjete promjene potrošačkih navika.
Pročitajte i ovo
CIJENA BLAGDANSKE KOŠARICE
Blagdanski stol skuplji nego ikad prije: Znate li koliko bakalara i janjetine pojedemo u prosincu?
Posljednje pripreme
Unatoč krizi za ovaj ćemo Božić trošiti kao i prošle godine!
'Ljudi se naravno okreću akcijama, artiklima nižih cijena, rasprodaje će ranije početi, ali božićni ugođaji neće izostati', kaže predsjednik uprave jednog trgovačkog centra Slobodan Školm.
>> Božić stigao i u Zagreb: Upaljena prva adventska svijeća
Već tradicionalno najviše se troši u prosincu. Ne samo po gradskim štandovima, već i po trgovačkim centrima. Iako, već mjesecima se osjete promjene potrošačkih navika. 'Hrvatsko društvo je raslojeno, pa zbog toga izgleda kao da je potrošnja velika, jer jasno da postoji onaj dio građana koji i dalje mogu trošiti bez problema, međutim sve je veći broj onih koji ne mogu trošiti', smatra profesorica Marijana Ivanov.
U mjesecima, poput prosinca, kada si svi žele priuštiti nešto, mijenjaju se samo navike. Potrošnja očito ostaje, pomiče se samo u jednom smjeru i to prema nižim cijenama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook