Hodočašće vatrogasaca iskoristili su i HDZ-ovi kandidati za EU izbore. To je samo dio promidžbe, a do sada je HDZ ukupno potrošio 230 tisuća eura. Unatoč tome, Marijana Petir kaže, kampanja nije dovoljno vidljiva.
Očevid u tijeku
Teška nesreća na sjeveru zemlje, auto s trojicom mladića sletio s ceste: Dignut helikopter hitne pomoći
Teška bitka
Suživot s njima postao je nemoguć: Napadaju čak i ljude
Nastala velika šteta
Drama u hrvatskoj zračnoj luci! Avioni nisu mogli sletjeti: "Neodgovornim ponašanjem ugroženi su životi"
"Ovi europarlamentarni izbori prolaze nažalost ispod radara i, da, javnost nije svjesna da se u EU parlamentu donosi 70 posto zakonodavstva koje mi moramo primjeniti. Donirala sam za parlament kampanju i donirat ću za EU kampanju", rekla je Marijana Petir, kandidatkinja za EU parlament na listi HDZ-a.
Davor Stier, kandidat za EU parlament na listi HDZ-a, također je donirao kampanji svoje stranke, i to 1000 eura.
I nositelj liste Možemo! Gordan Bosanac uložio je u kampanju svoje stranke, ali 100 eura. Oni se oslanjaju najviše na donacije građana.
Pročitajte i ovo
Koliko para toliko muzike?
Dnevnik Nove TV doznao koliko se trošilo u kampanji i iznose koje su čelnici uplatili strankama: Najveći donator HDZ-u dao 30.000 eura
"Potrošeno je oko 50.000 eura, planiramo do 75 tisuća eura potrošiti, ali sretni smo jer su od toga 18.500 tisuća eura donirali građani s malim donacijama od 20, 30 eura", rekao je Bosanac.
"Njemačka ima 96, Hrvatska dvanaest. Ja želim biti jedna od tih 12."
Manje na terenu, a više na internetu. Tako se promovira Nina Skočak i njezina nezavisna lista. Na Tik toku je prati više od 200 tisuća ljudi pa se uglavnom trošilo na bedževe i letke.
"Za sad je potrošeno oko 2000 eura. Ustvari, jedino što sam ja uložila, to je iz moje ušteđevine. Sad je renovacija stana na pauzi, to sam sve usmjerila na kampanju.
Budući da su mladi ljudi, koji su naši glavna skupina, najčešće na društvenim mrežama, nadam se da ćemo tim putem moći mobilizirati čim više ljudi", rekla je Nina Skočak, nositeljica liste Gen Z.
Pročitajte i ovo
Izbori 9. lipnja
Ministarstvo uputilo upozorenje građanima uoči EU izbora
Pročitajte i ovo
Za Dnevnik Nove TV
Treba li spustiti granicu za glasanje na 16 godina? Jokić: "Ja sam za, ali pod jednim uvjetom"
SDP na kampanju i promidžbu planira potrošiti 250 tisuća eura, pola od ukupno dopuštenog budžeta. Biljana Borzan donirala je 3 i pol tisuće eura. Uz njoj još samo jedan kandidat SDP-a, ali ne i predsjednik stranke.
"To je na savjesti svakoga, ja sam sa svoje strane dala i vjerojatno ću još nešto uplatiti", rekla je Biljana Borzan.
Ipak, očekivanja su da će izlaznost biti manja.
"Vjerujem da je došlo do zasićenja, nije jednostavno raditi kampanju u postizborno vrijeme koji su izbori koji najviše interes hrvatski građana inače povlače", smatra Borzan.
Pa se i u promidžbu ulaže manje nego za parlamentarne izbore. Imaju još tjedan dana birače uvjeriti da izađu i na europske izbore.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.