Iz Hrvatskog telekoma su izvijestili o problemima u uspostavi poziva prema drugim mrežama, zbog čega je HZHM pozvao građane da ih, u slučaju potrebe, zovu koristeći druge operatere.
Podijelite
Hrvatski telekom je kasnije u srijedu objavio da su otklonjene poteškoće u njihovoj mobilnoj mreži te je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga.
"Zbog poteškoća je privremeno bilo otežano ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora i u jednom trenutku prema našoj korisničkoj podršci. Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku smo otklonili poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15:30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa", naveli su iz HT-a, iz kojeg su se korisnicima ispričali zbog neugodnosti i zahvalili na razumijevanju.
Podsjetimo, korisnici su poteškoće počeli prijavljivati tijekom prijepodneva - kada su pokušali nekoga nazvati, uključivala se poruka da se broj ne koristi. HT je ranije potvrdio da ima problema u uspostavi poziva prema drugim mrežama te da radi na otklanjanju poteškoća.
Hrvatski zavod za hitnu medicinu (HZHM) pozvao je građane da zbog poteškoća s uspostavom poziva u Hrvatskom Telekomu, hitnu medicinsku službu nazovu na broj 194 koristeći druge teleoperatere.
"S obzirom na poteškoće koje građani imaju vezano za ostvarivanje poziva putem Hrvatskog Telekoma, upućujemo građane da, u slučaju potrebe, hitnu medicinsku službu na broj 194 nazovu koristeći druge teleoperatere", priopćili su ranije iz HZHM-a.