Događaj pod nazivom „DOP – priča s obje strane“ okupio je predstavnike brojnih organizacija civilnoga društva te predstavnike poslovnog sektora kojima su se predstavila neka od najznačajnijih partnerstva tijekom godina djelovanja.
Društveno odgovorno poslovanje koncept je i način razmišljanja koje se sve brže razvija, a izvještavanje o društvenom učinku i održivosti postaje uobičajena praksa uglednih tvrtki. Prema HGK-u, uspješna je ona tvrtka koja ujednačeno vodi računa o svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju, a DOP predstavlja poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način.
Od svojeg osnutka 1997. godine Hrabri telefon djeluje s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija je Udruge doprinijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Partneri organizacije u ostvarivanju ove vizije koji su predstavili svoju motivaciju i dobiti iz partnerstva jesu Hauska i Partner, Degordian, Señor i NovaTV.
Pročitajte i ovo
"Ovčara - zločin bez kazne"
Veterani žele ratnu odštetu od Srbije, traže i novo kazneno djelo: Pet godina zatvora za kršenje Deklaracije o Domovinskom ratu
Hrabri telefon
Jedan telefonski poziv često znači sve: Već 25 godina pomažu djeci i roditeljima, a sada i sami trebaju pomoć
Prilikom izlaganja istaknuli su važnost sinergije poslovnog i civilnog društva, kreativne slobode i povjerenja organizacije u njihovu stručnost, dvosmjerne komunikacije u partnerstvu. Posebno su istaknuli kako je osnovna motivacija za ovakvim partnerstvima: „smisao“ rada, odnosno osjećaj koji onda dijele zaposlenici tvrtki da čine nešto više za društvo.
„Hrabri telefon iz dosadašnjih partnerstava izdvaja dvije najveće dobiti: naučili smo jako puno o nečemu u čemu mi nismo skoro ništa znali – o odnosima s javnošću, organizaciji događanja, davanju izjava u medije, pisanju objava za društvene mreže, a druga nam je dobit još važnija, a to je da smo zahvaljujući partnerstvima mogli doprijeti i informirati najširu javnost, djecu, roditelje i druge odrasle zabrinute za djecu iz cijele Hrvatske o postojanju pomoći i podrške putem savjetodavnih linija Hrabrog telefona, Hrabri telefon za djecu 116 111 te Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800", rekla je Hana Hrpka, predsjednica udruge.
Po završetku predstavljanja partnera uslijedila je otvorena rasprava u koju su se uključili uzvanici okruglog stola, predstavnici poslovnog i civilnog društva te su predstavili svoja iskustva i viđenje društveno odgovornog poslovanja, a raspravu je otvorio Volonterski centar Zagreb koji je podijelio svoja iskustva u koordinaciji korporativnog volontiranja.
Na kraju okruglog stola Hana Hrpka dodijelila je zahvalnice za podršku i izniman doprinos ostvarenju vizije društva u skladu s najboljim interesima svakog djeteta partnerima te se zahvalila tvrtkama koje su se tek uključile i podržavaju rad Hrabrog telefona – Hrvatskoj elektroprivredi, Hrvatskom Telekomu, INA-i te Spanu.