Temeljem upita Državnog ureda za središnju javnu nabavu, Ured za opće poslove Hrvatskoga sabora i Vlade RH (UZOP) iskazao je potrebu za 9 automobila gornje srednje klase, 11 automobila srednje klase, 5 automobila niže klase (gradska) i 2 dostavna automobila (teretna), stoji u priopćenju službe za medije Hrvatskog sabora.
Nakon provedenog postupka javne nabave od strane Državnog ureda za središnju javnu nabavu dobivena je najpovoljnija ponuda za:
- gornja srednja klasa - AUDI A6 3.0 QUATRO, snage 150 kW s osnovnom standardnom serijskom opremom (9 kom.)
- srednja klasa - OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI, snage 96 kW (6 kom. sa serijskom opremom) i 143kW (5 kom. s dodatnim automatskim mjenjačem)
- niža klasa - OPEL CORSA 1.2, snage 63kW (5 kom.)
- dostavna vozila - VW CADDY 1.6 DIESEL (2 kom.)
Gore navedeni automobili, za razliku od dosadašnjih, nisu kupljeni i nisu vlasništvo UZOP-a već će biti nabavljani putem operativnog leasinga na razdoblje od 60 mjeseci uz niže navedene mjesečne troškove:
- AUDI A6 3.0 QUATRO - 879,15 eura + PDV
- OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI – 297,89 eura + PDV, odnosno 458,97 eura
- OPEL CORSA 1.2 – 106,35 eura + PDV
- VW CADDY 1.6 DIESEL – 199,27 eura + PDV
Pročitajte i ovo
siguran u većinu
Plenković komentirao potez SDP-a, ali i mogućnost povratka Vilija Beroša u Sabor: Milanovića nazvao plagijatorom
Odobrit će mu je
Beroš se ne vraća u bolnicu i želi primati plaću od oko 4.000 eura: Zatražio aktivaciju mjere 6+6
Milanović o autima: Iznos je previsok, ali nabava je u skladu s propisima
Služba za medije Hrvatskog sabora napominje kako odabir marke i modela automobila nije u nadležnosti UZOP-a, već su oni rezultat provedenog postupka javne nabave od strane Državnog ureda za središnju javnu nabavu temeljem iskazanih potreba. UZOP je u svojim potrebama iskazao samo klasu vozila temeljem gore navedenih odluka te je čak i zatražio niže klase automobila od onih propisanih odlukama.
Od navedenog broja vozila (27 kom.), UZOP je određeni broj vozila dužan staviti na raspolaganje i Uredu Predsjednika Republike Hrvatske, a također potrebno je napomenuti da će sva gore navedena vozila UZOP kao zajednička stručna služba koristiti za Hrvatski sabor, Vladu Republike Hrvatske, Vladine urede kao i Ured Predsjednika RH.
Trenutno vozila UZOP-a gornje srednje klase dodatno koriste novoformirana tijela kao što su Državni ured za središnju javnu nabavu, Državni ured za upravljanje državnom imovinom, Državni ured za Hrvate izvan RH, te Ministarstvo obrta i poduzetništva uz još jedan automobil donje srednje klase koja do sada nisu vršila nabavu vozila.
Vozila gornje klase namijenjena su za prijevoz potpredsjednika Hrvatskoga sabora (5 kom.), potpredsjednike Vlade Republike Hrvatske kao i za protokolarne državne poslove.
Vozila srednje klase namijenjena su za odrađivanje operativnih poslova UZOP-a (službena putovanja u zemlji i inozemstvu, dostave, te za obavljanje drugih tehničkih poslova).
Nabavkom novih vozila ne povećava se vozni park
Potrebno je napomenuti da UZOP trenutno raspolaže sa 50 vozila raznih kategorija i marki, za razliku od ljeta 2012. godine kada ih je bilo 90, a za koja je isključivo zbog racionalizacije poslovanja izvršen otpis (za njih četrdesetak) koja su prodana putem javne dražbe.
Postojeća vozila (sva u vlasništvu UZOP-a) u prosjeku su stara 10 i više godina s prosječno prevezenih 250 tisuća kilometara te se za njih izdvajaju velika sredstva za održavanje.
Također, planiranom obnovom voznog parka neće biti zamijenjena sva vozila već će se dio njih zadržati. Zbog racionalizacije troškova, UZOP neće ići u obnovu dijela voznog parka za ona vozila za koja je analizom utvrđena neisplativost plaćanja rata leasinga (visine naknada), odnosno neiskoristivost vozila (manji broj prijeđenih kilometara). Racionalizacijom poslovanja smanjen je dosadašnji broj vozila namijenjenih dostavi i tehničkoj službi.
Planiranom nabavom i obnovom voznog parka neće se povećati vozni park te će se rashodovana vozila također prodati i prihod uplatiti u Državni proračun RH. Zadnja nabava vozila za potrebe UZOP-a obavljena je 2005. godine.
S obzirom na to da UZOP posjeduje servisnu automehaničarsku radionicu, prilikom iskazivanja potreba prema Državnom uredu za javnu nabavu, UZOP je za razliku od drugih tijela državne uprave zatražio nabavu automobila bez troškova održavanja te će temeljem spomenute prodaje vlastitih automobila iskoristiti stečene bonuse prilikom registracije i obveznog osiguranja novonabavljenih vozila čime će se ostvariti dodatna ušteda.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook