S krajnjeg juga natrag na kontinent do još jednog hrvatskog apsurda autoceste A11 koja bi trebala voditi od Zagreba do Siska, no ne vodi nikamo. Unatoč tome posljednjih je godine tamo prodefiliralo više ministara i premijera nego što prođe automobila na dan.
Pročitajte i ovo
Nakon 18 godina
Otvorena je dugoočekivana autocesta: "Brzina kojom se sada može doći do glavnog grada je toliko kratka..."
Novi ulaz u Zagreb
Počinju radovi na zagrebačkom megaprojektu: "Ova prometnica je ključna"
Skupo smo je platili, a ove se godine očekuje otvaranje nove dionice. Kada će biti gotova, ne zna se. A oni koji uz nju žive, tvrde da je to politički poligon za skupljanje bodova na izborima i pranje novca.
Kako su nas varali: Više od deset godina cestarine smo plaćali previše!
Kada se otvori dionica od Buševca do Lekenika, s postojećim dijelom, autocesta će biti duga 20 kilometara i stajat će devet kuna, kažu u Hrvatskim autocestama!
Autocesta A11 prestaje u Buševcu. Mjestu koje autocestu ima, ali njome mještani i nisu baš oduševljeni! 'Ne znam stvarno tko ju koristi , ja ne, jer put je puno duži nego starom cestom', rekao je Petar, stanovnik Buševca u Dnevniku Nove TV. 'A to je velika priča. Tu je netko 'oprao' više love nego za Dalmatinu', rekao je Vlado.
Radove na ovoj autocesti otvarali su deseci političara. 'Ovo nije HDZ-ova, SDP-ova, HNS-ova autocesta. Ovo je autocesta dobronamjernih ljudi', govorio je bivši ministar financija, Ivan Šuker, 2006. godine.
Spojile se tvrtke kćeri Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka-Zagreb
Uz prigodne proslave, presijecala se vrpca i obećavao njezin skori završetak! Iz mnogih usta! 'Proglašavam otvorenom dionicu autoceste A11 Velika Gorica - Buševec otvorenom. Živjeli', nazdravljao je svojedobno i bivši predsjednik Vlade, Ivo Sanader, 2009. godine.
Kada ga je stranačka kolegica Jadranka Kosor, 2009. godine pitala kada će zavriti radovi na toj dionici, tadašnji ministar prometa, Božidar Kalmeta, kazao je: 'Ostaje još 10 kilometara. Znači još jedno godinu dana nakon što ovo završi. Znači još negdje dvije godine dvije i pol godine.'
Prošlo je od tada mnogo više. Cesti i dalje nema kraja! Ali ni početka! Najveći problem predstavlja dionica od Zagreba do Velike Gorice. Premda radovi traju, svo zemljište, još nije otkupljeno!
Čak se i premijer svojedobno umiješao i optužio Bandića da ne zna riješiti imovinsko-pravne odnose! 'Posao oko otkupa zemljišta na spomenutoj lokaciju su preuzele Hrvatske Autoceste', rekao je zagrebački gradonačelnik, Milan Bandić te dodao 'ja sam bio na tri sastanka sa bivšim direktorima, ne znam, mislim da su neki u pritvoru, neki u zatvoru, neki na slobodi.'
Čak i kad se izgradi, do Siska se i dalje neće moći! Posljednja dionica od 10-ak kilometara, još nije u programu. Dosad je u nju utrošeno 2 milijarde i 960 milijuna kuna. Osam godina je prošlo otkako je počela njezina izgradnja. Spomenimo samo da je za 300 kilometara Dalmatine bilo potrebno 4 godine!
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook