Ove sezone posebno atraktivna zona, u blizini Resistance stagea i s pogledom na cijeli festival, bila je posvećena punoljetnim potrošačima i Heineken® Silveru – savršenom pivu za zabavu. Receptura mu je prilagođena ukusu novih generacija jer je riječ o iznimno pitkom lageru s manje alkohola. Posebnost piva Heineken® Silver je u procesu lageriranja na ledeno hladnoj temperaturi od -1°C, što rezultira osvježavajućim, neodoljivo laganim, ali uravnoteženim okusom s manje gorčine.
PR
(Foto:
PR)
Pravi hit bio je i Heineken® Silver automobil koji je brojne posjetitelje ULTRA Europe festivala razveselio besplatnim pivom ispred stadiona. Ljubitelji piva su s oduševljenjem prihvatili ovu inovaciju, a s njima se složio i Matija Lazarević (LayZ) koji je osim neizbježnog fotografiranja s fanovima, itekako uživao u vrhunskoj glazbi, plesu, najboljem društvu i najboljem party pivu.
„Svaki dolazak na festival ULTRA Europe predstavlja nezaboravan doživljaj. Jako me veseli što smo novoj generaciji uspjeli predstaviti Heineken® Silver u jednoj od najboljih prigoda, a našu novu zvijezdu prepoznali su posjetitelji koji su cijeli vikend uživali u druženju i glazbi najboljih svjetskih DJ-eva. Sva ta iskustva rado dijelimo s njima, kao i strast prema glazbi te jedva čekamo da nam se pridruže diljem Hrvatske na nadolazećim glazbenim događanjima Heineken® Silver Sessions“, poručio je Nikša Ende, menadžer premium brendova u HEINEKENU Hrvatska.
PR
(Foto:
PR)
PR
(Foto:
PR)
Heineken® Silver dostupan je u limenkama 0,50 l, u novom pakiranju „sleek“ limenki 4x0,33 l te staklenim bocama od 0,33 l. Dostupan je na svim prodajnim mjestima na kojima se mogu naći i drugi proizvodi iz portfelja HEINEKENA Hrvatska.