Dizalica je zaljuljala željeznu kompoziciju kobilice. Laiku ne izgleda nimalo glamurozno, ali za dvije godine bi trebao izgledati kao moderna replika povijesnog jedrenjaka. Predivan brod dug 162 metra s pet golemih jarbola. Stigao je i vlasnik koji već ima slične jedrenjake Star clipper. 70 posto oduševljenih putnika iznova im dolazi na putovanja.
Pročitajte i ovo
vatrogasci na terenu
Buktinja na poznatoj splitskoj plaži: Gorjeli plastični kontejneri
Počelo je
Splitska gradska jezgra kao mravinjak: U luku uplovila dva kruzera, stigli prvi turisti
traje istraga
Stravični detalji užasa u Dalmaciji: Dvojica prolaznika kod napuštene kuće pronašli izgoreno tijelo
SKROMNO
Objavljena oporuka pape Franje: "Troškovi pripreme mog ukopa bit će pokriveni..."
konklava kao strategija
Ivana Petrović o mogućem nasljedniku pape Franje: "Najveće šanse ima..."
'Ljudi postanu dirnuti kada pustimo glazbu i krenemo dizati jedra. Posebno dame iz Amerike, čak puste i suze. Kažu da se osjećaju kao na krstarenju prije 150 godina', kaže Mikael Krafft, vlasnik brodarske kompanije.
Kažu da su ovi manji putnički brodovi zapravo budućnost europske brodogradnje. Svakako, ovdje se gradi najveći jedrenjak na svijetu, sa štihom starih jedrenjaka i vrhunskim luksuzom.
HEROJI IZ SPLITA Projekt vrijedan 54 milijuna eura za spas Venecije
'Brodosplit je brodogradilište koje ima potencijal graditi male kruzere', dodaje Krafft.
Vlasnik Brodosplita odavno ističe da velike tankere više i neće graditi, zbog prevelike cijene čelika i nedostatka državnih potpora. Kaže, i u Kini i Koreji sve teže se nose s tim projektima. Iako oni dobivaju državne potpore. 'Ta brodogradilišta si mogu priuštiti gubitke jer su ostvarili velik profit od 2004. do 2008. Ali moram reći jedno po jedno brodogradilište se zatvara jer je potrošen profit', kaže Tomislav Debeljak.
Jedrenjak bi trebao biti dovršen za dvije godine, primat će 300 putnika i 150 članova posade. Cijena tjednog putovanja bit će oko 1500 eura.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook