Potražnja tržišta uvjetuje finalni proizvod, Nijemci se takve filozofije drže i prema svemu sudeći dobre odluke donose. Volkswagenovi inženjeri su se poslužili poznatom recepturom, točnije provjerenom verzijom MQB platforme, na kojoj je izrastao i Audi Q2. Njihov konačni rezultat je atraktivni novi model specifičnog imena - T-Roc.
Za početak, jesam li u pravu ako kažem da je T-Roc svojim dimenzijama najbliži Golfu i Audiju Q2?
Možemo reći da jeste, sa svojih 4,23 metra duljine, T-Roc je od Golfa kraći svega 28 mm, dok je od svog tehnološkog blizanca duži punih 43 mm. Ipak, iako se ne radi o velikoj duljinskoj razlici, može se pohvaliti kako od svog rođaka iz Ingolstadta ima za 40 litara veći prtljažnik, za ukupnih 445 litara obujma.
Koga su Nijemci označili kao glavnu konkurenciju T-Rocu?
Na prezentacijama nije popularno pričati o konkurenciji, ali ako bi morali na nekoga pokazati prstom, onda bi to svakako bio već spomenuti Audi Q2, a iz prikrajka će vrebati MINI Countryman i najavljeni BMW X2.
Pročitajte i ovo
VRUĆI METAL
Razgolićeni novi Porsche Cayenne u 29 slika otkriva koliko je zaista napredovao
VRUĆI METAL
Sljedeća generacija BMW-a i3 – sigurno atraktivniji, što je s napretkom u autonomiji?
VW je poznat kao dosadna marka, ovaj model se čini atraktivnim?
Sve je u oku promatrača rekli bismo, vječita tema ljubitelja i protivnika njemačke marke za maratonski dugačku raspravu nikad neće dobiti konačni zaključak. Zato novom T-Rocu teško netko može osporiti njegovu atraktivnost. Naglašeni coupe dizajn, zapravo ne skriva karakteristične ravne linije već viđene na novoj generaciji VW vozila. U oko upadaju posebno branici, na prednjem su se odlično ukomponirala LED dnevna svjetla kvadratastog oblika, dok na stražnjem posebnu draž daju kromirana imitacija nastavaka auspuha. Na istaknutom off-road dojmu posebno može zahvaliti plastičnim oblogama na blatobranima, a cijenu u svakom pogledu podiže i opcijski dostupna, danas vrlo popularna dvobojna izvedba karoserije.
Ima li u T-Rocu novih tehnoloških inovacija koje do sada nismo vidjeli u njihovim automobilima?
Veseli što je T-Roc dostupan s mnoštvo opreme, ali T-Roc nije dobio nešto što u koncernu još nismo vidjeli. Dakle, kupci će i dalje imati u konfiguratoru dostupne opcije poput adaptivnog tempomata (ACC), kameru za vožnju u nazad, sustav nadzora mrtvog kuta u prometu, kao i pomoć za zadržavanje u traci (Lane assist), veseli što će standardno uz automobil dolaziti - sustav detekcije opasnosti i pomoći pri kočenju.
Izgled interijera također prati trend najnaprednijih modela iz koncerna, tako će T-Roc dobiti 11,7 inčni digitalni kokpit, dok standardni infotainment dolazi sa zaslonom od 6,5, odnosno još većim 8 inča. Mlađim kupcima će biti zanimljiva i mogućnost bežičnog punjenja telefona, kao i 300 W snažni Beats audio sustav.
VW najavljuje prestanak ugradnje dizelskih motora u svoje modele, započinje li T-Roc upravo taj plan?
Još uvijek ne. Iako se naveliko priča o uklanjanju dizelaša iz ponude, VW barem u ovom slučaju ne misli tako. Novi T-Roc svojim nastupom ostavlja dojam povišenog automobila, no prava istina je da će taj automobil rijetko napuštati asfalt. Ipak, ako i budu postojali oni koji žele avanturu VW je za njih ostavio mogućnost 4Motion pogona. Vozači će imati na izbor četiri programa vožnje: Comfort, Normal, Eco, Sport i Individual. Na prezentaciji je otkriveno kako će ponuditi 6 motora (3 benzinska i 3 dizelska). Benzinska postava počinje već standardno s 1,0-litrenom TSI inačicom snage 115 KS, a ostale dvije izvedbe čine 1,5-litreni i 2,0-litreni TSI od 150, odnosno 190 KS. Najavljeni benzinci već su pokazali svoj potencijal, ali vjerujemo da će ipak najpopularnije izvedbe biti one s TDI potpisom, a njihova kampanja počinje s 1.6 TDI izvedbom snage 115 KS, te 2.0 TDI u dvije inačice od 150 KS i 190 KS. Svi motori bit će dostupni sa sedam brzinskim DSG automatskim mjenjačem.
Jako mi je zanimljiv T-Roc, kada bi ga mogao u Hrvatskoj?
Prvi službeni nastup T-Roc imat će u rujnu na salonu automobila u Frankfurtu. Najavne informacije govore kako će njegova početna cijena u Europi, kao i kod nas biti oko 150.000 kuna, a prve isporuke za one najbrže možemo očekivati već početkom iduće godine, točnije u siječnju.