Došao je i taj dan. Predstavljen je Audi Sport Quattro, iako u konceptom izdanju, a uživo će se moći vidjeti kroz par dana na Frankfurt Motor Showu. Audi Sport Quattro prvi je put predstavljen davne 1981. godine a ponovno je oživljen krajem 2010. konceptnim automobilom koji je trebao krenuti u serijsku proizvodnju ali se to nažalost nije dogodilo. Sada nam Audi donosi novu verziju koja samo što nije krenula u serijsku proizvodnju.
Pročitajte i ovo
Ovo su zvijezde Frankfurt Motor Showa, ali 1983. godine!
12.09.-22.09.
Ovaj tjedan počinje Frankfurt Motor Show!
Novi Sport Quattro Concept obojan je u žarko žutu boju a u srcu automobila leži 4.0-litreni twin-turbo V8 TFSI motor koji dostavlja 560 KS i 700 Nm okretnog momenta. Konvencionalna pogonska jedinica radi u suradnji s jednim elektromotorom koji je ugrađen između V8 jedinice i unaprijeđenog 8-stupanjskog Tiptronic mjenjača. Elektromotor omogućava dodatnih 150 KS i 400 Nm okretnog momenta a energiju crpi iz litij-ionskih baterija s tekućim hlađenjem ugrađenih na stražnjem kraju čiji je ukupni kapacitet 14.1 kWh.
Zahvaljujući ovakvom hardveru, poboljšani Audi Sport Quattro Concept ima kombiniranu izlaznu snagu od čak 700 KS i ukupno 800 Nm okretnog momenta što je dovoljno za ubrzanje od 0-100km/h za 3.7 sekundi i maksimalnu brzinu od 305 km/h.
Sport Quattro može koristiti i samo elektromotor koji omogućava autonomiju od 50 km a u kombiniranom radu potrošnja goriva iznosi nevjerojatno niskih 2.5 l/100km uz emisije CO2 od tek 59 g/km (što je značajan podatak obzirom na nove porezne osnovice za kupnju automobila, pogotovo performansnih modela). Ove impresivne brojke bile su moguće dijelom i zahvaljujući COD (cylinder on demand) sustavu isključivanja određenog broja cilindara u laganijoj vožnji te naravno Stop/Start sustava.
Branici i vrata izrađeni su od aluminija dok je krovište izrađeno od karbonom ojačane plastike (CFRP) a od istog materijala izrađeni su i poklopac motora i poklopac prtljažnika. Koncept tako na vazi pokazuje 1.850 kg a mjeri 4.602mm u dužinu, 1.964mm u širinu i 1.386mm u visinu dok je međuosovinski razmak 2.784mm. Obujam prtljažnog prostora iznosi 300 litara.
►►► Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma!
Novi Quattro nosi masivnu heksagonalnu prednju rešetku i redizajnirane stražnje svjetlosne sklopove ujedinjene tankom crvenom linijom. Električki upravljane ručice vrata od sada će biti u istoj boji kao i ostatak karoserije dok se prednji branik okoristio značajno većim otvorima za zrak.
Audi je odlučio zadržati otvor za zrak na desnoj strani poklopca motora ali i promijeniti tj. redizajnirati alu naplatke iza kojih se kriju karbon-keramički kočioni diskovi. Valja primijetiti i nove agresivne LED svjetlosne sklopove, stražnji spojler te povećane dimenzije dviju ispušnih cijevi.
U unutrašnjosti nalazimo vizualno čist putnički prostor orijentiran ka vozaču s tek nekoliko gumbiju. Tu je naravno područje mjernih instrumenata gdje se u sredini nalazi mjerač broja okretaja okružen sa kartom Le Mansa s lijeve strane i prolaznim vremenima po krugu s desne strane.
Dok čekamo sve ostale podatke uživajte u foto galeriji nove beštije sa potpisom AUDI Quattro!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.