Kao što samo ime govori, ova limitirana serija dolazi u ekskluzivnom dvobojnom dizajnu karoserije (poput Gallarda SE iz 2006. godine), koji se odražava i u unutrašnjosti automobila uz cijeli arsenal osnovne opreme.
Pročitajte i ovo
Traje očevid
Vozio neregistrirani motor u Poreču i pao: Zadobio teške ozljede i liječnici mu se bore za život
Priveden je
Jurnjava po Splitu: Zaustavljen jer nije nosio kacigu, policija ispod sjedala pronašla pravi ulov
Od linije prozora prema gore, drugim riječima, nosači, krov, poklopac motora i stražnji spojler su standardno crne boje (Noctis Black) dok ostatak karoserije dolazi u jednoj od pet kontrastnih boja: Giallo Midas (žuta), Arancio Borealis (narančasta), Grigio Telesto (srebrna), Bianco Monocerus (bijela) i Blu Caelum (plava).
Vanjski izgled dodatno naglašavaju Skorplus aluminijske felge s 15 krakova s titanij sivim premazom. Usisi za zrak i prednji spojler također dolaze sa sjajno crnim premazom kao i gornji dio stražnjeg difuzora.
Prepoznatljivi kontrast boja nastavlja se i u unutrašnjosti na vrlo nenametljiv i elegantan način. Instrumentna ploča, sjedala i paneli vrata te neki drugi elementi na suvozačevoj strani obučeni su u najfiniju 'Nero Persus' kožu s kontrastnim prošivima u boji karoserije, znači, žute, narančaste, srebrne, bijele ili plave boje.
Konzola kod e-gear mjenjača na središnjem grebenu je u 'Nero Noctis' boji poput vanjskog gornjeg dijela vozila. Interijer vozila odiše tradicionalnim duhom Lamborghinijeva dizajna jer je sve napravljeno od vrhunskih materijala a kvaliteta izrade je besprijekorna.
U ionako bogatu standardnu opremu od sada ulazi i brzi e-gear automatski mjenjač kojime se upravlja preko papučica na volanu. Poseban sustav omogućava podizanje prednje osovine što pomaže kod ležećih policajaca ili nepravilnosti na cesti, a poklopac motora od posebne vrste stakla pruža izravan pogled na prekrasan stroj koji je srce i duša ovog superautomobila: 5.2-litreni V10 motor s direktnim ubrizgavanjem.
Od satelitske navigacije do stražnje kamere, od kočionog sustava s karbon-keramičkim diskovima do grijanih sjedala, popis dodatne opreme gotovo je beskonačan i omogućava da se svako pojedino vozilo prilagodi pojedinačnim zahtjevima svakog kupca.
>>Zadnji Lamborghini Gallardo prije mirovine
>>Lamborghini usporedba: Countach vs. Reventón
Zahvaljujući bogatom iskustvu u radu s ultralakim materijalima poput karbonskih vlakana, Lamborghinijevi inženjeri uspjeli su smanjiti težinu vozila za još 70 kilograma. S 2,35 kg po konjskoj snazi, omjer težine i snage kakav ima Superleggera definitivno je najbolji u klasi čime su zagarantirane nevjerojatne performanse: 3,7 sekundi koliko traje ubrzanje od 0 do 100 km/h uz maksimalnu brzinu od 325 km/h.
Lamborghini Gallardo LP 560-4 Bicolore s V10 motorom koji izbacuje 560 KS i pogonom na sva četiri kotača biti će dostupan na europskom i azijskom tržištu dok su za Amerikance pripremili posebno dvobojno izdanje LP 550-2, dakle model sa stražnjim pogonom i pogonskim sklopom od 550 KS koji se prethodno mogao naći samo na Balboniju.
'Gallardo LP 560-4 Bicolore još je jedan primjer ekstremnog, beskompromisnog i nesumnjivo talijanskog karaktera našeg brenda. Sportski superautomobili sa znakom Lamborghinija kombiniraju vulkansku energiju s vrhunskim dizajnom koji je istovremeno jedinstven i moderan', kaže Stephan Winkelmann, predsjednik i izvršni direktor talijanske tvrtke Automobili Lamborghini.
Iz Lamborghinijeve tvornice u sjedištu tvrtke u Sant'Agata Bolognese izašlo je više od 10.000 Gallarda, što je neviđen uspjeh u svijetu sportskih superautomobila. Novi Bicolore Special Edition namijenjen je entuzijastima koji žele superautomobil ekskluzivnog izgleda i fantastičnog dizajna.