Tvrtka izgled novog GTC koncepta opisuje riječima poput 'odvažanosti, čistoće linija, i ikoničnosti'. Iako, da budemo iskreni, radi se o još jednom lijepom Opelu temeljenom na novoj Astri s petero vrata ili Insigniji.
Pročitajte i ovo
Objavio DIRH
Važno upozorenje za vozače: Vlasnici ovih vozila moraju se hitno javiti na mjesto na kojem su ih kupili
TRAGEDIJA NA CESTI
Objavljeni detalji nesreće u kojoj je poginuo motorist: Otklizao je i udario u dvije ograde
traje istraga
Stravični detalji užasa u Dalmaciji: Dvojica prolaznika kod napuštene kuće pronašli izgoreno tijelo
SKROMNO
Objavljena oporuka pape Franje: "Troškovi pripreme mog ukopa bit će pokriveni..."
konklava kao strategija
Ivana Petrović o mogućem nasljedniku pape Franje: "Najveće šanse ima..."
Može se pohvaliti s mnoštvom stilističkim detalja kao i prethodno navedeni modeli, uključujući i prepoznatljiv motiv oštrice ovdje prisutan na isti način kao kod Insignije – kao profinjen, napet nabor duž bočnog dijela automobila.
Motiv zaobljene 'oštrice' na vratima stvara dinamičan izgled čemu pridodaju i oštre usječene linije koje se protežu od ručica na vratima do stražnjih farova automobila. Te dinamične linije i skulpturalne površine pružaju novom GTC-u izbrušen i nešto uži izgled sprijeda te funkcionalan široki stav straga.
Sa svojih 4.46 metara duljine, ovaj moderan i stilizirani koncept nudi dovoljno mjesta za petero ljudi dok i dalje zadržava kompaktne i sportske proporcije.
'Željeli smo izraziti najemocionalniju stranu Opela kao branda, i vjerujemo da ovo vozilo stvara odgovarajući vizualni dojam koji naglašava njegov dinamičan i sportski karakter', rekao je Mark Adams, Opelov potpredsjednik dizajna.
Tu se također nalaze i obavezna LED dnevna svjetla, zatim Opelova nova speficična rešetka i dva para čudovišnih 21-inčnih aluminijskih kotača. Međutim, za očekivati je da će, kada Astra GTC krene u serijsku proizvodnju, veličina kotača ipak biti bitno manja.
Ispod karoserije krije se posebno dizajnirano podvozje, točnije rečeno, čvršća i više sportska verzija postojeće Astre, zatim nadograđena verzija Opelovog ADS (Adaptive Damping System) sustava prilagođavanja amortizera, elektonički kontrolirani prednji diferencijal te Opelov novi stražnji ovjes.
Uz uobičajeni 1.4-litreni i 1.6-litreni turbo motor, Astra GTC će imati i četverocilindrični 2-litreni turbo motor za novu Astru OPC. Isti dolazi s direktnim ubrizgavanjem i start/stop sustavom kako bi osigurao brzu vožnju bez popratne velike potrošnje goriva. Iako još ne raspolažemo konkretnim podacima priča se o snazi od oko 280 HP što će biti direktan napad na Golf R ili Focus RS.
Međutim, Astra OPC neće biti jedini performance automobil u ponudi. U pripremi je i 1.6-litreni turbo s 210 KS koji bi trebao izravno ugroziti VW Golf GTI.