Već je prošlo 4 godine od pojave druge generacije automobila koji je “krivac” za crossover groznicu koja vlada automobilskim svijetom.
Pročitajte i ovo
Automotiv testira
Qashqaiju sve pohvale, osim za problematično kvačilo
Na samom vrhu prodaje
Novi redizajnirani Qashqai: Udobniji i dinamičniji
Jesu li Qashqai poslali plastičnom kirurgu ili kozmetičaru?
Najizraženija je razlika svakako “njuška” koja se sada uklapa u novi dizajnerski smjer koji je Nissan započeo s novom Microm. Prednji dio, uključujući nova “bumerang” svjetla, sada ima više detalja, što dizajneri opravdavaju dojmom luksuza. Baš kao što je trend i kod ostalih proizvođača i Nissan želi stvoriti “premium” osjećaj vrijednosti svojih modela.
Stražnji dio dobio je minimalne izmjene, tek na novougrađena svjetla s 3D-efektom treba obratiti pažnju.
Putnički prostor dobio je nekoliko izmjena kroz bolju kvalitetu materijala, inovativniji multimedijalni sustav te potpuno novi, puno moderniji volan.
Jesu li unaprijedili i iskustvo vožnje?
Za potpuno ocjenu voznih karakteristika pričekat ćemo detaljni višednevni test. Prema dostupnim informacijama, ovjes je finim tuningom poboljšan, aerodinamički Qashqai zadržao je mali koeficijent otpora zraka, što se dobro odražava na potrošnju i ispušne plinove.
Uza sve postojeće sustave pomoći pri vožnji i parkiranju, novi Qashqai sada ima ugrađen i sustav ProPILOT koji je prvi stupanj autonomne vožnje. ProPILOT može bez vaše pomoći ubrzavati, kočiti i skretati unutar jedne vozne trake na autoputu.
Jesu li redizajnirali i cjenik?
Gotovo nikad se ne događa da je novi, redizajnirani automobil jeftiniji od prethodnika. Ali iznimke potvrđuju pravilo – Nissan Qashqai ima niže cijene. Stari model još uvijek je u cjeniku i može se napraviti vrlo jednostavna usporedba. Početni model s 1.2-benzinskim motorom sada košta 154.900 kn, dok je cijena za stari model iznosila 157.470 kuna.
U galeriji možete vidjeti i sami usporediti prvu verziju iz 2013. godine i ovu današnju.