Sljedeće poglavlje u životu legendarnog Ford Mustanga počinje upravo danas, ili bolje rečeno ovih dana. Ford je predstavio potpuno novu generaciju Mustanga koji će biti prepun novih, inovativnih tehnologija a proizvođač garantira da će nova generacija dostavljati i vrhunske performanse.
Pročitajte i ovo
Concept
Novi S-MAX paziti će na vaše zdravlje
Wolf podigao Focus ST na 370 KS
S prepoznatljivo odvažnim i agresivnim izgledom, nova generacija legendarnog modela nosi osuvremenjeni dizajn s prednjom maskom koju proizvođač naziva ''morskim ugrizom'' te trapezoidnom rešetkom hladnjaka obrubljenom uskim i modernim svjetlosnim sklopovima.
Mustanga i dalje prenosi onaj suštinski karakter automobila koji karakterizira ovaj model od samih početaka te su dizajneri tako odlučili zadržati neke ključne stilske elemente Mustanga poput dugačkog skulpturalnog poklopca motora i kratkog stražnjeg kraja, ali u malo modernijem izričaju.
Pod poklopcem nailazimo na još neke promjene. U ponudi će biti tri motorizacijske opcije uključujući 3.7-litreni V6 motor s najmanje 300 KS i 370 Nm okretnog momenta te 2.3-litreni EcoBoost četverocilindrični motor s preko 305 KS i 410 Nm ali i potentni 5.0-litreni V8 s preko 420 KS i 530 Nm okretnog momenta.
“Ovaj EcoBoost motor dostavlja ono što svaki vozač Mustanga upravo od njega i traži, široku i ravnu krivulju dostavljanja snage koja spremno čeka svaki put kad poželite stisnuti automobil na prvoj ravnici na koju naiđete ali i kad poželite pokoriti neku zavojitu otvorenu cestu,'' komentira Dave Pericak, glavni inženjer koji je radio na Ford Mustangu.
Prijenos snage na stražnje kotače odvijati će se preko unaprijeđenog ručnog mjenjača ili dorađenog automatskog sustava prijenosa koji od sada dolazi s novim palugicama za prijenos brzina na upravljaču.
►►► Mustang Boss 302 Laguna Seca: najupravljiviji Mustang ikada!
►►► Prekrasni i moćni Mustang 'Otrov'
Putnički prostor izgleda kao da je inspiriran kokpitom aviona iako i dalje nosi poznati dizajn uz dodatak materijala više kvalitete i unaprijeđenog mjenjača. Unutrašnjost se okoristila i nekim tehnološkim novitetima te se tako novi Ford Mustang može opremiti s Intelligent Access sustavom, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, My Color sustavima te novim Shaker Pro audio sustavom.
Ford ima velike aspiracije osvojiti globalno tržište automobila s novim Mustangom a upravo ih je to napokon prisililo da razviju potpuno novi neovisni stražnji ovjes dok će se na prednjem kraju nalaziti također novi MacPherson ovjes. Modeli za europsko tržište dolaziti će standardno opremljeni 19-inčnim naplatcima.
Vozači će također moći prilagoditi preciznost upravljača, odaziv motora te podešenja mjenjača i sustava elektroničke stabilnosti preko Selectable Drive Mode sustava kojime će se upravljati putem prekidača na konzoli.
Ako vam coupe i nije baš sasvim po volji, Ford će novi Mustang ponuditi i u kabriolet karoserijskoj formi s višeslojnim mekim krovom s izvanrednom izolacijom koji garantira nisku razinu buke u putničkom prostoru.
Krov se također spušta i podiže duplo brže nego u slučaju svog prethodnika dok je cijela bočna linija automobila elegantnija i profinjenija u konfiguraciji sa spuštenim krovom.
Još jedna posljednja stvar koju valja spomenuti o novom Ford Mustangu jest da će Mustang Coupe i Cabriolet u prodaju na domaćem američkom tržištu stići krajem 2014. dok će ostatak svijeta pa tako i Europa ponuditi Mustang 2015. godine.
Za kraj predlažemo da se pobliže upoznate s novim Ford Mustangom preko naše velike galerije fotografija i video priloga.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.