Kada je predstavljen novi Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, malo je reći da je prilično uzburkao valove na tržištu automobila. Kao i prvi CLS model koji je otvorio novu klasu na tržištu s coupeom s četiri vrata, novi model s petera vrata u istoj maniri donosi sasvim novo viđenje elegantnih, sportskih karavana.
Pročitajte i ovo
Novi motor i paketi opreme za Mercedes-Benz C klasu
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake
Ekskluzivnost novog CLS Shooting Brake karavana upravo je još dodatno porasla s novim, sofisticiranim programom nadogradnji iz Brabusa. Brabus inače nudi najopsežnije tuning programe za Mercedes-Benz vozila na svijetu pa tako ni ovaj put nije razočarao.
Opsežan paket opreme počinje s aerodinamičkim paketom za sve Shooting Brake modele sa ili bez AMG sportskog paketa te osim dodataka za karoseriju uključuje i nove Brabus naplatke dostupne u dimenzijama od 17 do 20 inča u šest različitih dizajna. Ponuda iz Brabusa također uključuje i ekskluzivne opcije za interijer i, naravno, programe za tuning motora koji povećavaju izlaznu snagu motora do maksimalno 619 KS i 1.000 Nm s maksimalnom brzinom od 320 km/h.
CLS 250 i 350 CDI BlueEfficiency dizelski modeli i CLS 350 i 500 BlueEfficiency modeli sa serijskim elementima mogu se unaprijediti aerodinamičkim paketom koji sadržava prednji spojler, prednju masku s novim LED dnevnim svjetlima, sportske branike i pragove s ugrađenim svjetlima za ulazak u vozilo, sve s potpisom Brabusa.
Za vozila opremljena s AMG sportskim paketom, Brabus je razvio vizualno upečatljiv prednji spojler koji se ugrađuje na donji dio prednje maske. CLS 63 AMG dodatno se može unaprijediti s dodatnim prednjim spojlerom i dodatcima za branike s Brabus logotipom s pozadinskim osvjetljenjem. Glatka i sjajna izvedba elemenata od karbona sportskom karavanu daje doista punokrvan trkaći izgled.
U paket ulaze i Brabus Monoblock naplatci u dimenzijama od 8.5Jx17 do 10.5Jx20 koji također doprinose prepoznatljivom Brabus izgledu. Originalni aluminijski naplatci dostupni su u šest različitih dizajna a najekskluzivnija varijanta su Brabus Monoblock F, Q ili R tipovi naplataka od 20 inča.
Najveće pneumatike Brabus je osigurao preko svojih tehnoloških partnera, Continental, Pirelli i Yokohama, a za Brabusove 20-inčne naplatke pneumatici dolaze u dimenzijama 255/30 ZR 20 sprijeda i 295/25 ZR 20 na stražnjoj osovini.
Brabus nudi dvije opcije vezano za ovjes koje su obje posebno kalibrirane u skladu sa sportskim, nisko-profilnim gumama. Još jedan dugogodišnji tehnološki partner pomogao je u ovom dijelu, naravno tvrtka Bilstein. Ponuda se tako sastoji od Brabus sportskih opruga koje dolaze sa serijskim Bilstein ovjesom a može se i naručiti i kompletno novi ovjes sa Brabusovim modulom koji smanjuje visinu automobila od tla kod vozila opremljenih s polu-aktivnim Airmatic zračnim ovjesom za oko 35mm.
Što se tiče performansi vozila, Brabus je razvio ECO PowerXtra D4 performansni paket koji povećava izlaznu snagu CLS 250 CDI BlueEfficiency modela za 31 KS i podiže maksimalan okretni moment na 560 Nm.
Za CLS 350 CDI BlueEfficiency model Brabus je razvio ECO PowerXtra D6S paket. Posebna karakteristika ovog high-tech performansnog tuning programa jest da isti omogućava vozaču da utječe na dotok snage odabirom programa rada 7G-TRONIC Plus automatskog mjenjača. U ECO načinu rada raste samo maksimalan okretni moment sa serijskih 620 Nm na 690 Nm u rasponu od 1.600 do 2.400 o/min. Ovim odabirom maksimalna izlazna snaga ostaje nepromijenjena. Ako se pak uključi SPORT način rada ili ako se promjene brzina vrše ručno, povećanje okretnog momenta popraćeno je i povećanjem ukupne izlazne snage sa serijskih 265 KS na 313 KS već pri 3.600 o/min. Tunirani turbo-dizel u ovom načinu rada od nule do stotke ubrzava za samo 5.9 sekundi dok je maksimalna brzina elektronički ograničena na 250 km/h.
Naravno, Brabus performansni tuning paket dostupan je i za modele s benzinskim motorima. Brabus B50 – 500 performansni tuning paket razvijen je za V8 bi-turbo motor u CLS 500 BlueEfficiency modelu. Kao što samo ime govori, ovaj tuning paket omogućava 500 KS i maksimalan okretni moment od 720 Nm. U suradnji s Brabus Vmax jedinicom, sportski karavan u ovoj konfiguraciji postiže maksimalnu brzinu od 300 km/h.
Najjači model u ponudi, njegovo visočanstvo CLS 63 AMG, dolazi s dvije izuzetno potentne tuning varijante kojima je Brabus u oba slučaju unaprijedio performanse 5.5-litrenog motora s osam cilindara i dva turbo punjača ugradnjom pomoćne kontrolne jedinice motora i dodatan voda-zrak intercooler koji također pokreće pomoćna električna pumpa. U oba slučaja niža temperatura dolaznog zraka utječe ne samo na povećanje snage već i na dugoročnost rada motora čak i pri ekstremnim radnim uvjetima.
Brabus Rocket 800 – najbrža limuzina na svijetu
Mercedes-Benz G Klase s 800 KS
Nakon ugradnje Brabus B63 – 620 verzije vozač na raspolaganju ima 619 KS dostupnih pri 5.500 o/min dok okretni moment također raste sa 900 na sveukupno 1.000 Nm koji je pak dostupan u rasponu od 2.250 do 3.750 o/min. Ovakve specifikacije omogućavaju CLS 63 AMG Shooting Brake sportskom karavanu da do stotke ubrza za 4.2 sekunde a jednako nevjerojatan podatak za jedan karavan jest da postiže maksimalnu brzinu od 320 km/h (u kombinaciji s Brabus V/max jedinicom).
Za sve druge CLS motore, Brabus nudi ispušne sustave u potpunosti izrađene od nehrđajućeg čelika s četiri ispušne cijevi. Precizno kalibrirani ispušni sustavi također optimiziraju dotok snage i pružaju naglašeniji sportski zvuk.
Brabus diferencijal s ograničenim proklizavanjem i 40-postotnim omjerom blokade optimizira trakciju i upravljivost u bržem prolaženju kroz zavoje a ova karakteristika krasiti će sve CLS verzije s Brabusovim paketom opreme.
Što se tiče unutrašnjosti, niti ovdje Brabus stvari nije prepustio slučaju. Brabus je za CLS Shooting Brake osmislio opširnu ponudu dodataka za interijer ali i posebno osmišljene interijere od izuzetno mekane i dugotrajne Brabus Mastik kože i Alcantare. Pragovi s Brabus logotipom s pozadinskim osvjetljenjem, brzinomjer s granicom od 340 ili 400 km/h i stolići za putnike na stražnjim sjedalima koji su ugrađeni u naslonjače prednjih sjedala neki su od elemenata u ponudi. Za izraženiji sportski dojam tu su aluminijske papučice, elementi na unutrašnjoj strani vrata i poluge za mijenjanje brzina na upravljaču. Luksuzni umetci od sjajnog karbona na komandnoj ploči i središnjem grebenu također su dio programa koji dolaze u bilo kojoj željenoj boji kao i umetci od drva u bilo kojoj boji i tipu uzorka drveta.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.