Tele2 je opremio i prilagodio svoja prodajna mjesta potrebama osoba s invaliditetom, i to linijama vodiljama na podu te postavljanjem stalaka s pisanim informacijama o proizvodima i cijenama u razini očiju osobe koja je u invalidskim kolicima. Riječ je o ispunjavanju obveze iz pravilnika regulatorne agencije HAKOM koju je Tele2 proveo dok su na snazi bile epidemiološke mjere, kada su zatvorena prodajna mjesta, ograničeno je kretanje, a bila je otežana i isporuka naručenih materijala i proizvoda. Unatoč neočekivanom gospodarskom okruženju, ulaganjem većim od 250 tisuća kuna Tele2 je završio investiciju koja je bila planirana početkom 2020. godine. Na svim prodajnim mjestima postavljeni su okomiti stalci s pisanim informacijama, a na petnaest prodajnih mjesta koja su raspoređena po cijeloj Hrvatskoj, odnosno ondje gdje su tehnički uvjeti omogućavali takvo preuređenje, postavljene su linije vodilje na podu.
Pročitajte i ovo
Pitanje budućnosti
Njihov glas slabo se čuje, a bit će ih sve više: Uči li Hrvatska išta od Slovenije i Japana?
Šef Udruge rezigniran
Šok za osobe s invaliditetom: "Počeli su nam naplaćivati kazne"; Nakon našeg upita u Gradu razmišljaju o promjenama
Tim najnovijim uređenjem Tele2 je svim svojim korisnicima omogućio jednako dostupne informacije o telekomunikacijskim uslugama i uređajima na prodajnim mjestima. Naime, pisane informacije o proizvodima, poput cijene i karakteristika uređaja, sada su osobama u invalidskim kolicima izložene okomito, u razini očiju, a linije vodilje slijepim i slabovidnim osobama omogućit će samostalno kretanje.
„Osobe s invaliditetom moraju biti ravnopravno uključene u sve sfere društva pa tako imati i jednako pravo na pristupačnost u digitalnom društvu. Zato je naša uloga kao pružatelja digitalnih usluga voditi računa o tome da pristupačnost takvim uslugama i informacijama bude jednaka za sve naše korisnike, uključujući osobe s invaliditetom. Sretni smo jer nas u prilagodbi naših prodajnih mjesta nije zaustavila ni izvanredna situacija u kojoj smo se našli zbog pandemije koronavirusa. To nije samo naša zakonska obveza koju moramo ispuniti već i još jedno u nizu ulaganja u poticanje raznolikosti i uključivosti te jednakih prava i mogućnosti za sve“, poručuju iz Tele2.
Naime, Tele2 je već podržao tvrtku Omolab u provedbi ideje za izradu napredne aplikacije s alternativno-augmentativnim komunikacijskim alatima za djecu s poteškoćama u čitanju. Riječ je o projektu koji je Tele2 podržao u natječaju 'Budi promjena' sa zakladom Reach for Change. Suradnjom s tom zakladom Tele2 niz godina financijski i strateški podržava projekte inovativnih društvenih poduzetnika s ciljem poboljšanja kvalitete života djece.