Na turbulentnom tržištu maloprodaje u Hrvatskoj to nije bilo nimalo lako za postići, objasnio je Goran Fric, direktor tvrtke 'Tepih centar' koja posluje u čak 7 regionalnih središta zemlje:
Pročitajte i ovo
ruše se rekordi
Gužve u trgovačkim centrima još traju: Za Crni petak potrošili smo 11,2 milijuna eura više nego lani
počinje groznica
Hrvati će na Crni petak potrošiti 72 milijuna eura! Ovo je 7 stvari na koje trebate paziti kod kupovine
'Ovo zapravo nije 25 godina već 50 godina Tepih centra jer ideja je nastajala još početkom 70-tih godina kada je naš vlasnik kroz rad u Njemačkoj prikupljao znanje, iskustvo i kapital za kvalitetan start poslovanja. Službeno, početak rada bilježi se još za ratnih dana kada je uopće bilo potrebno razviti maloprodajnu mrežu uslijed razvoja tržišne ekonomije u Hrvatskoj. Nakon toga, sljedeći ogroman izazov bio je prebroditi veliku ekonomsku krizu. Kada smo i to uspjeli naša mala obiteljska tvrtka postala je daleko najveći igrač u segmentu svih vrsta podnih obloga u Hrvatskoj, ali i regiji. Od početnih isključivo ekskluzivnih ručno rađenih tepiha danas tržištu nudimo apsolutno sve vrste toplih podnih obloga - strojno rađenih tepiha, tapisona, parketa, laminata, PVC obloga, otirača i ostalih dodataka.'
Biti vodeći trgovac u tom segmentu na području jugoistočne Europe nije lako, ali kao uvažavan i poželjan partner - nadaleko poznat po izvrsnosti proizvoda i usluga, znanju te brižno njegovanim odnosima s kupcima i poslovnim partnerima - osvojio je mnoge generacije.
'Brojne nagrade poput BestBuy, Quadal i sličnih priznanja dokaz su konstantnih ulaganja u kvalitetu odnosa s potrošačima koji su to i prepoznali. Ipak, najvažnija su nam pozitivna iskustva neposrednih kupaca, a oduševljenje i sreća kupljenim proizvodom i pruženom uslugom je nešto što nas pokreće i inspirira za daljnji rad i razvoj', objasnio je Goran Fric.
Prema njegovim riječima, 'Tepih centar' od prvog dana postojanja kupcima nudi sveobuhvatni doživljaj kupovine uvažavajući sve potrebe i želje potrošača unatoč promjenjivim preferencijama kupaca i trendova u uređenja doma. Od samog outfita prodavača, preko pomno odabranog asortimana, do cjelovite usluge savjetovanja, izbora, dostave i ugradnje svih vrsta podnih obloga poslovanje je podređeno maksimalnom zadovoljstvu kupca.
Uz proslave 25. godišnjice tvrtke, gotovo svake godine obilježavaju se i brojne jubilarne obljetnice dugogodišnjih djelatnika, ali i poslovnih partnera u vidu 15, 20 pa i 25 godina vjernosti ideji i predanosti ciljevima te temeljnim vrijednostima 'Tepih centra'.
'Prvih 25 godina tvrtke vidimo kao vrlo dobar početak kroz koji smo dobili vrlo jasna usmjerenja prema potpunom zadovoljstvu kupaca te što ćemo dodatno proširiti i upotpuniti: novim tehnologijama i inovativnim sustavima poput on-line komunikacije i poslovanja, vertikalne integracije proizvoda iz ostalih segmenta opremanja doma poput namještaja i dekoracija te implementacijom pametnih rješenja u opremanju i održavanju podnih obloga te ostalih proizvoda za uređenje životnog prostora. Briga za okoliš te izrada sveobuhvatne koncepcije održivog poslovanja uz suradnju i podršku naših kupaca bit će strateški smjer razvitka tvrtke u budućnosti', zaključio je Fric.
Povodom rođendana Tepih centra za sve kupce pripremljeno je i slavlje u poslovnicama: bez obzira na način plaćanja tijekom studenog na cjelokupan asortiman obračunava se čak 25% popusta, no tu su i Black Friday popusti do 77%. Stoga, iskoristite Black Friday popuste od 28. studenog do 1. prosinca, i veliku rođendansku akciju 'Tepih centra' na lokacijama Zagreb, Split, Varaždin, Rijeka, Osijek, Zadar i Pula ili za više informacija posjetite web trgovinu na internetskoj stranici: shop.tepih-centar.hr